Kapitola 1

25 2 1
                                    

Jmenuji se Joey Danner. Žiju v chatě u temnýho lesa, kde před nedávnou dobou někdo zabil kluka jménem Harry. Pracuji jako učitel na Grassovo škole, kde už jsem 5 rokem. Je mi 27 let a nemám přítelkini. Proč? Protože mě podváděla se šmejdem Grassem ( řiditelem školy). Od té doby nechci mít s ženami žádný vztah. To by tak mohlo být všechno o mně.

Je léto a já čtu v novinách o smrti toho mládence, který byl zřejmně pobodán. Rozhodl jsem se, že půjdu zjistit co se stalo, protože policie tento případ nehodlala řešit. Prej je to jen kluk z ulice. Tohle je nepřístupné chování a mně bylo kluka líto. 

Dnes jsem se vydal do lesa kde se údajně schovává vrah. Je to starý dubový les kam nikdo nedchodí kvůli kytkám, které zde rostou. Jmenují se hemigarenty a jejich půl metrové listy pokrývá tenká vrstva silného jedu s kyselinou. Smrtelná kombinace. Kiselina sice není tak nebezpečná, ale dokáže se zažrat milimetr do kůže a jed se tak dostane do krve. Nalézá se po celém lese jednotlivě, takže nehrozí že bych se jí dotknul. Pokračoval jsem v cestě. "Joey". Uslyšel jsem hlas. Nikde nikdo. "Joey" . A zase ten hlas. " Kdo jsi" zakřičel jsem. Hlas ztichl. Popadl jsem klacek, který ležel předemnou a začal s ním máchat kolem sebe. "Ukaž se!" Nic. Začal jsem pociťovat brnění v nohou a rukou. "KURVÁÁ" zaznělo do ticha, když se mi z ničehonic odtrhla noha od těla. Smích. Slyšel jsem děsivý smích z dálky lesa. Krev tekla všude a já vytahoval z baťohu škrtidlo, abych zastavil krvácení. Blýžila se ke mně postava. Byla malého vzrůstu, obličej vypadal jako by ho někdo vypálil, nohy byli křivé a ruce... NŮŽ. Držel v ruce nůž. Začal jsem panikařit. Vzal jsem šutr a hodil ho po něm. Uhnul a pořád se blýžil s úsměvem na tváři. Došel ke mně a řekl: "Vítej v Dead life"

The ForestWhere stories live. Discover now