Nový učitel

216 3 0
                                    

Právě teď stojí na stupínku v naší třídě, náš všemi oblíbený ředitel školy Finch. Představí nám našeho nového třídního učitele. Nejdříve bych, ale asi měla vysvětlit situaci co se stala v naší třídě. Náš třídní učitel měl o jarních prázdninách nehodu na motorce, a tak nám dali nového třídního učitele.

,, Tak žáci, uklidněte se. Já vím že je to těžká a smutná situace, ale rád bych vám představil vašeho nového učitele pana Reese."

Do třídy vešel vysoký, opálený, krásný učitel v elegantním obleku. Bože ty jeho oči pomyslela jsem si. Rozhlédl se po třídě a zabodl svůj pohled na mě. Ihned jsem odvrátila pohled a cítila že mi malinko zrůžověli moje tváře a vytvořili se mi dolíčky. Sedl si za katedru, otevřel třídní knihu, ředitel mu pokynul hlavou a odešel, hned následně začal číst jména. 

,,Y/N" přečetl

,, Zde" pípla jsem ze zadní lavice.

,, Pojď dopředu, vzadu tě není vůbec slyšet." řekl. 

No tak to ani náhodou, pomyslela jsem si. Copak mu nikdo neřekl nebo nečetl naše složky a neví o tom že jsem úzkostlivý typ a když sedím ve předu, tak mi to nedělá dobře.

,,Hned" zvýšil trochu hlas

,, A- A-Ale já nech-chci."

,,Co prosím?!" řekl už dost vytočeně.

,,No-No víte j-j-já." Už jsem to ani nestihla doříct.

,, Teď si půjdeš hezky sednout do první lavice a to OKAMŽITĚ" při čemž slovo okamžitě dost zdůraznil a hned na to pokračoval. 

,, A pak se za mnou stavíš v kabinetu za to odmlouvání." řekl.

Povzdechla jsem si a radši  už šla.

Hned jak skončilo vyučování, všichni vyběhli ven, jen ty si musela jít do toho zpropadeného kabinetu. 

Hned jak jsem vešla uviděla jsem ho, jak neskutečně ležérně a sexy polosedí na stole. Rozhlédla jsem se po kabinetu, neviděla jsem žádné jiné stoly, je snad možné že by měl samostatný kabinet.

,, Právě jsem dočetl tvojí složku." řekl a já jsem čekala že teď bude ještě víc naštvaný nebo přijde výslech.

,, Moc se omlouvám a ty si můžeš sednou zpátky. Snad jsem tě moc nevystrašil" řekl a vydal se ke mě. Jemně mě pohladil po tváři a mě naskočila husí kůže. Svojí dlaní mi sjel přes celý obličej až k bradě, kde mezi prsti chytl neposedný pramínek mých H/C vlasů a zastrčil mi je za ucho. Úplně si zrudla, ale byl ti jeho dotyk příjemný a nechtěla jsi, aby dal svojí ruku pryč, a tak jsi k jeho ruce natiskla obličej. V tu chvíli překonal veškerou vzdálenost mezi vámi a přitiskl svá ústa na má. 

Pohled třetí osoby

Chvíli jsi čekala, ale ten polibek byl tolik příjemný. I když si se většinou při doteku s lidmi cítila úzkostlivě a nepříjemně, ale s ním to neplatilo. Ve chvíli kdy už se chtěl odtáhnout, jsi mu dala ruce za krk, spojila je a přitáhla si ho blíže. Pomalu tě začal líbat čím dál vášnivěji, ten letmý něžný polibek se stal dravým. 

Y/N pohled

Po chvíli jsme se odpojili, jelikož nám začal docházet vzduch. Oba dva jsme byli udýchaní.

,, Omlouvám se, snad Ti to nebylo nepříjemné." řekl jemně

,, Víte většinou se bojím lidí a už vůbec nemám ráda ani letmé doteky, ale s vámi je to jiné." dořekla jsem na jeden dech, když jsem sebrala odvahu. 

,, To je fajn, jelikož bych chtěl pokračovat kde jsem začali, ale musíš mi slíbit že kdyby se ti to nelíbilo, tak mi to okamžitě řekneš." řekl a hned na to tě políbil.

Pohled třetí osoby

Začal tě líbat až dravě a putoval svýma rukama po celém tvém těle a tobě naskočila husí kůže. Chytl tě pod stehny a vysadil tě na učitelský stůl. Ty si mu instinktivně dala nohy okolo pasu a přitáhla si ho blíž k sobě. Podíval se na na tebe a pohledem sjel po tvé košili od uniformy a otázku zda jí může sundat, jen si nepatrně přikývla že může. Rozepínal ti košili velmi pomalu a dával ti čas, to když tak stopnout, ale ty si nechtěla, aby to skončilo ba naopak chtěla si aby to pokračovalo dál. Pomalu a nejistě jsi mu začala rozepínat jeho košili, ovšem jsi nebyla tak zručná jako on, ale on trpělivě čekal. Když jsi mu sundala košili, tak jste se vrátili k líbání. Nesměle jsi mu začala rukama putovat po jeho těle, cítila si pod rukama jeho vypracované svaly. Chytl tě za boky a sjel až pod tvá stehna a opět tě zvedl, obmotala jsi mu nohy kolem pasu a přitáhla ho k sobě a ucítila jak moc je vzrušený. Pomalu tě přenesl a položil na gauč co byl u okna jeho sborovny. Hned jak tě položil si lehl na tebe, ale zapíral se rukou, aby na tobě neležel celou váhou. Pohledem se tě znova zeptal, ale tentokrát ti rozepnul podprsenku. Hned jak to udělal, začal ti tvořit znamínka lásky po celém krku a pomalu postupoval k tvému dekoltu. Jemně ti přejel rty po bradavce, prohnula si se v luk, takovou slast si nikdy necítila, ale líbilo se ti to. Poznal to podle toho jak ti z úst vyšel pro tebe neznámý zvuk. Lekla si se nad svým chováním a zakryla jsi si pusu rukou.

,, Klid to je normální, nechceš abych přestal dokud se dá?" zeptal se, ale ty si nechtěla a tak jsi si ho přitáhla k sobě a políbila, jako odpověď. 

Po chvíli se opět vrátil k tvému poprsí a jednu z tvých bradavek jemně nasál a pak skousl mezi zuby. Z tvého hrdla se vydrali další zvuky podobné tomu prvnímu. S druhou z tvých bradavek si začal hrát za pomocí prstů. Rty začal postupovat níž až k pupíku, který jemně políbil a sjel až k lemu tvé školní sukně. Zvedl pohled k tobě.

,, Vážně nechceš, abych přestal?" zeptal se tě.

,, Ne já jen jsem to nikdy s nikým ještě nedělala" odpovědě jsi mu a trochu si se začervenala. 

Když slyšel tvojí odpověď, bylo vidět že je spokojený a začal ti pomalu stahovat sukni i s kalhotkami. Poté se zvedl a sundal zbytky oblečení i tobě. Trochu si se vyděsila, nad jeho velikostí. Opět si lehl na tebe a dravě tě políbil.

,, Neboj budu něžný" řekl a začal tě  dráždit tam dole. 

Y/N pohled

Začala jsem nekontrolovatelně  vzdychat a prohýbat se, jak svými prsty pohyboval čím dál víc  a dráždil mě tam dole. Vsunul do mě jeden prst a začal jím pohybovat tam a sem. Chvíli potom mnou projela nepopsatelná vlna slasti, a tak jsem prožila svůj první orgasmus.

 Nahnul se ke mně a pošeptal mi do ucha: ,, Zamiloval jsem se do tebe hned jak jsem tě viděl." a pak ho do mě vsunul, velmi pomalu. Trochu to bolelo, počkal než si přivyknu a pak se začal pomalu pohybovat.Oba dva jsme začali nekontrolovatelně vzdychat. Obtočila jsem nohy okolo jeho boků, aby se dostal ještě hlouběji a on na oplátku začal přirážet rychleji. Za chvíli jsme oba vyvrcholili s jménem toho druhého. Pak si lehl vedle mě na gauč a tak jsme chvíli leželi v obětí.

A tak začal můj vztah s učitelem, který trvá do teď.


Reese x readerWhere stories live. Discover now