Únos (jednodílovka)

34 1 0
                                    


Šla jsem domu ulicí, už byl večer a v New Yorku bylo večer dost kriminality ale ani tak jsem se nemusela bát, můj otec je bohatý a tak mám ochranku. Jenže najednou zastavila u chodníku dodávka, zabili ochranku a mě naložili do auta a pak už nic nevím, jen to že jsem se probrala někde ve sklepě. Sklep měl okno, byla jsem přivázaná na židli, v místnosti byly schody a  vedly k železným dveřím, které byly jediná cesta ven.

Přišel ke mně chlap, mluvil na mě,  ale já mu nerozuměla, myslím si že to byla ruština, ale nevím. Přinesl jídlo, rozvázal mi ruce, za 30 minut přišel zavázal mi ruce a odnesl tác, tak to šlo ještě dva dny, ale pak se za dveřmi ozvaly výstřely.

Do sklepa vtrhl Rees, on neumřel, jsem tak ráda, dělá mi ochranku asi dva měsíce a já se do něj zamilovala.

,, Y/N tolik jsem se bál" přiběhl ke mně, vzal můj obličej do dlaní a opřel si čelo o moje.

,, Jsem v pořádku, opravdu, nic mi neudělali" řekla jsem a jemně ho políbila do koutku úst, byl to lehký, utěšující a nevinný polibek, ale on ho prohloubil,chvíli jsem se líbali.

,, Musíme pryč hned. Neboj se dostanu tě do bezpečí a domů."  Odvázal mi ruce a vyšli jsme ven. Bylo tam tátovo auto, dojeli jsme domů. 

,, Tatí " vrhla jsem se mu kolem krku.

,, Holčičko moje, jsem tak rád že si v pořádku. Půjdu vyřídit náležitosti ohledně tvého únosu, tak se prospi. " řekl a odešel. 

Šla jsem do pokoje, Rees šel se mnou a chtěl počkat u dveří, ale já ho stáhla sebou do pokoje.

,, Tolik jsem se bála. Viděla jsem tě na zemi a myslela že.... že.... že jsi...." rozplakala jsem se.

,, Nic mi není a ani tobě. Oba jsme v bezpečí. Ty jsi v bezpečí a já se postarám o to, aby ti nikdo nikdy neublížil" řekl a začal mě líbat.

Pomalu jsme couvali k posteli. Povalil mě do peřin, začal mi rukou zajíždět pod tričko. Pomalu jsem mu rozepnula košili a sundala jí. Začala jsem mu rukama jezdit po těla, cítila jsem jeho vypracované svaly. On mi také sundal tričko, od líbání na rty se přesunul na krk, kde začal tvořit znaménka. Začala jsem mu jemně vzdychat do ucha,prostě jsem se neudržela. Pomalu, ale jistě se začal přesouvat z krku na dekolt, zastavil se u rozepínání podprsenky a čekal na svolení. Kývla jsem hlavou že může, rozepnul mi podprsenku. Pomalu si prolíbal cestu až dolů k rozepínání mých kalhot. Pomalu mi je rozepnul a já mu zahákla prsty za jeho kalhoty a taky mu je sundala.  Když zmizelo všechno naše oblečení, klekl si mezi moje nohy a pomalu do mě vnikl. Bylo to nádherné, plné vášně, lásky a něhy.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Reese x readerWhere stories live. Discover now