Normální den

27 2 0
                                    

Bylo to tak krásné ráno. Probudit se vedle něho, byl to skvělý pocit a já si uvědomila že se takhle chci probouzet už neustále.

Dělala jsem u linky vajíčka, zatím co John šel pro pečivo. Měla jsem puštěné rádio, na sobě jen kalhotky a Johnovu košili. Ani jsem neslyšela dveře, proste nic, najednou mě John otočil k sobě a za mými zády odstavil pánvičku ze sporáku.

Prudce mě políbil, začal svýma rukama bloudit po mém těle a já mu začala rozepínat košili. Vysadil mě na linku a začal rozepínat mojí košili.

,, Snídaně počká, teď mám chuť na tebe." řekl takovým hlasem, až mi naskočila husí kůže.

Obmotala jsem mu nohy kolem jeho boků a on mě pomalu odnášel do ložnice. Položil mě na postel a lehl si nade mě a sundal mi košili, takže jsem na sobě měla jen kalhotky, nakonec šli stejně i ty dolů stejně jako všechno naše oblečení. Tentokrát to nebylo vůbec pomalé a romantické, protože mezi námi panovala čistá vášeň.

 Vnikl do mě a začal přirážet. Já jsem se pod ním prohýbala a bez zábran vzdychala naplno. Začal mě líbat dravě na ústa a tím tišil moje vzdechy. Pak sjel polibky na můj dekolt a má prsa a přitom do mě přirážel. Vyvrcholili jsme společně, já s jeho jménem a  on s tím mým. 

Chvíli jsme leželi v posteli, pak John vstal a donesl nám snídani do postele. Bylo to klidné ráno a my si ho užívali naplno.

Reese x readerWhere stories live. Discover now