03|Kingka

129 14 0
                                    

"Nayeon-ah, appa kena pergi US balik sebab ada masalah dekat syarikat sana",kata appa Nayeon.

Nayeon sekadar menge'hemm'kan sahaja.

"Nayeon-ah, janganlah macam ni. Appa rasa macam susah sangat nak tinggalkan kamu kalau kamu berperangai macam ni",ujar appa Nayeon.

'Baguslah kalau macam tu. Tak lah Nayeon keseorangan kat rumah ni' desis hati Nayeon.

"Eh? Oppa?.. Asal oppa tak pergi lagi ni? Nanti terlepas flight macan mana?",tanya mak cik tua tak sedar diri eh eh.. Salah.. Eomma baru Nayeon aka Puan Jung.

"Ni ha.. Oppa risau lah pasal Nayeon ni",jujur appa Nayeon.

"Lah... Buat apa nak risau? Chagi kan ada.. Jhope pun sama.. Tak yah lah risau.. Kitorang boleh jaga Nayeon ni haaa",kata Puan Jung.

"Okey lah kalau macam tu. Oppa pergi dulu.. Nayeon-ah, appa pergi dulu tau",sejurus itu kepala Nayeon dicium oleh appa Nayeon.

Manakala appa Nayeon hanya memeluk Puan Jung sahaja. Alalalala.. Kesiannya.. Eheksss..

Setelah kenderaan appa Nayeon hilang dari pemandangan Nayeon dan Puan Jung, Puan Jung terus menarik tangan Nayeon kasar.

Terus ditolaknya Nayeon sehinggakan gadis itu terbaring di atas lantai.

Nayeon POV

"Kenapa dengan Puan Jung ni?  Kalau ye pun tak payah lah nak tolak Nayeon bagai",kata ku sambil mengusap tubuh belakangku yang sakit.

"Eh! Melawan ya kau!!",terus Puan Jung mengangkat tangan ingin menampar pipi aku.

Aku apa lagi?terus pejam mata lah.

Satu saat

Dua saat

Tiga saat

Empat saat

Lima saat

'Eh.. Asal tak kena tampar lagi ni?',soal ku dalam hati.

"Kalau ye pun kau nak tampar dia agak-agak lah. Ni rumah dia, rumah appa dia.. Bukannya rumah kau.. Bitch",suara ni.. Aku kenal..

Terus ku mencelikkan mataku. Ha.. Betul lah tekaan aku..

Dia ialah Rapmonster.. Leader kingka kat sekolah aku.

Yang aku pelik nya macam mana dia ada kat sini? Dan makin memelikkan aku.. Macam mana pulak kawan-kawan dia ada kat sini?

"Dasar orang tua tak tahu malu.. Kau tu dah tua, muka berkedut dan gemuk lagi tu. Ada hati nak pakai seksi seksi bagai. Pastu acah dia orang besar kat rumah ni. Elehh.. ",kata Suga oppa.

Ha.. Ambik kau orang tua.. Kan dah kena.. Hahahahahaha...

"Jom Nayeon.. Ikut kitorang.. Memang tak aaa kitorang nak biarkan kau dengan nenek tua ni.. ",kata Rapmon terus menarik tangan ku melangkah keluar dari rumah.

"Oii Rapmon hyung, kalau ye pun nak bawak Nayeon keluar.. Bagilah dia pakai kasut dulu!",laung Jungkook oppa.

Terus Rapmon melepaskan genggaman tangan nya lalu menggosok belakang tengkok nya. Elelelelele malu lah tuuu..

Terus ku memakai kasut converse merah.

"Nayeon-ssi, jum.. ",ajak Jimin.

Aku sekadar menganggukkan kepalaku.

Kami terus melangkah masuk ke dalam kereta.

Seokjin oppa terus menekan gear lalu pergi ke arah lebuhraya.

'Yeayyy jalannn'kata hati ku.

End Nayeon POV

Bersambung...

452 patah perkataan

[OG]MY STEP BROTHER || 정허석Where stories live. Discover now