***Multimedia; Yaşlı Amca- Kafam karışık
***Bir mezar kazdım.
İçine seni attım. Tüm nefretimle birlikte aşkımı da oraya gömdüm. Bilirsin nefrette aşk kadar güçlü bir duygudur. Ve bu iki duyguyu da barındırmam bir bana yakışır. Bilirsin bipolar olmak zor. Ya da bilmezsin, beni bilmediğin gibi.
Seni her gün zihnimde öldürüyorum.
Sonra pişman oluyor tekrar diriltiyor,senden af diliyorum.
Beni görmediğin her gün soluyorum. Sanki bir çiçek gibi küsüyorum toprağıma. Sonra gülüşünü görüp tekrar umutlanıyorum.Sen kötü bir adamsın.
Sen seni seven kızlarla gönül eğlendiren,alay eden bir adamsın.Sen çok iyi bir adamsın.
Bir sokak dibinde kedileri seven,
Mendil satan çocuğa yemek yediren,
O iyi adamda sensin.+
Sana her gün bir mektup yazacağım.
Ve bir gün bu mektuplar ulaşırsa eline ya ben artık yokumdur, ya da beraber okuyoruzdur. İkinci seçeneğe pek ihtimal veremesem de.
_Merhaba berceste,
Sana adımdan bahsetmeyeceğim. Sana kendimden bahsedeceğim.S,03.43
DipNot;
Berceste yazdığı kişinin adı değil. Anlamı güzel,seçilmiş,değerli demek. Hikayemde ki kızımızda bipolar bozukluk var.Bilmeyenler için burda kısaca açıklayacağım.
Bipolar bozukluk (iki uçlu duygudurum bozukluğu) bir diğer adıyla manik-depresif hastalık, kişinin duygudurumunda, enerjisinde ve sosyal aktiviteleri tamamlama yetisinde bozulmalara neden olan psikolojik hastalıktır. Günlük hayatın akışında gerçekleşen iniş-çıkışlardan farklı olarak, bipolar bozukluk bulunan kişiler, keskin iniş-çıkışlara bağlı iş ortamında, okul hayatında, aile ve arkadaş ilişkilerinde sorunlar yaşayabiliyor.
Kızımızın günlük hayatına belki bir kaç gün sonra geçiş yaparım. O bölüme kadar yazdığı mektuplara yer vereceğim. Çünkü bu hastalığı iyice araştırdıktan sonra yazmak istiyorum günlük yaşantısını.
Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Bir de yorum ve oy benim için çok önemli özellikle yorum.
Güzeşte;Geçmiş,Geçen.