🌼

2.2K 188 64
                                    

*Haechan*

Gözlerimi açtığımda Jaemin'in evindeydim ve başımda Jeno vardı. Doğruldum ve Jeno'ya tam açamadığım gözlerle baktım.

"Neden buradayım?"

Elimi tuttu "Dün sanırım içerken uyuyakalmışsın, Jaemin pek bir şey söylemedi. Evde de değil şu an, dışarı çıkacağını söyledi. Sen yatmaya devam et, istediğin bir şey olursa seslenmen yeterli" gülümsedi ve elini çekti. Gerçekten yakın değildik ama sevgisini hissetmiştim, Mark bana bir kere bile hissettirmemişti.

"Pekala, sesleneceğim* gülümsedim ve tekrar yattım, arkadaşının "kocası"yla beraber bir odada olmak herkes için garip olur.

Gözlerimi kapatmış uyuyor taklidi yapmaya devam ederken bir kapı açılma sesi duydum. Gözlerimi çok az araladım, Jeno odadan çıkınca tamamen açtım ve derin bir nefes aldım. Tanrım, sonunda şu gergin ortamdan kurtulmuştum.
Daha sonra Jaemin odaya geldi ve yanıma oturdu.

"İyi misin? İstediğin bir şey var mı?" aslında onu da bu kadar ilgili görüyordum.

"Hayır yok fakat dün ne oldu?

Güldü "Ne olacak, çok fazla içtiğin için uyuyakaldın ben de seni buraya getirdim" Başımı onaylar şekilde salladım.

"Biraz fazla kaçırmış olabilirim" boynumu kaşıdım "ama hepsi iyi hissetmek içindi"

"İyi hissediyor musun bari?"

"Sanırım..." ne hissettiğimi bilmiyordum.

"Bu arada süper iğrenç derecede içki kokuyorsun, gidip banyo ol" güldü "ben sana kıyafet veririm" Yataktan inip ayağa kalktım.

"Ne kadar iyi bir arkadaşsın" gülümsedim.

"Nereden geldi bu sevgi birden?" bir dolaba yöneldi içinden birkaç kıyafet çıkarttı daha sonra bana uzattı.

"İçimden geldi sadece" kıyafetleri aldım ve banyo olduğunu bildiğim yere girip banyo yapmaya başladım.
Yıkanırken aklıma tekrardan Mark gelmişti, onu seviyordum fakat nefret de ediyordum. Daha çok nefret ediyordum ama.

***

Jaemin'in evinde yemek yedikten sonra ayrıldım ve kendi evime doğru yürümeye başladım, verdiği kıyafetler de çok dardı, bu şekilde yürümek rahatsız ediciydi.
Uzun bir süre yürüdüm ve bir yere geldiğimde duraksadım, sağdaki caddede Mark'ın evi vardı. Gidip ağzına sıçmalı mıydım? Ben düşürken bedenim çoktan oraya yönelmişti. Kapının önüne gelince uzun bir süre boş boş baktım. Daha sonra kapıyı çaldım ve açılmasını bekledim. Kapıyı o günkü kız açmıştı.

Yüzüne ifadesizce baktım "Mark nerede?"

"Evde, neden soruyorsun?"

"Onunla konuşmam gereken şeyler var" Kız başını olumlu anlamda salladı ve Mark'a seslendi. Mark kapıya geldiğinde ona bomboş bakmaya devam ettim "Bu kızı da aldatma"

"Ne diyorsun?" Anlamamazlıktan geldi, aptal.

"Beni bu kızla aldattın, kızı da gidip başkasıyla aldatma" sözümü bitirince arkama döndüm ilerlemeye başladım, arkamdan bağırsa da umursamadım, artık bitmişti.

🌹🌹🌹
Bu ficten nefret ediyorum

cause i ♡ markhyuck [F] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin