"Jasné, jasné..piráti a rum, klasika, že?" opýtal sa Connor "Noo, to sme už my! S tým nič nespravíš" odvetil Edward a pousmial sa. "Ach, viem že Eziova obľúbená činnosť je hliadkovať okolie ale toto už je moc, stále sa len niekde motá, nepríde ani na rannú poradu..." zúril Connor. "Kašli na to, veď on sa vráti, a naviac, dnešná ranná porada nie je tak dôležitá, vo veci nie je nič čo by bola potreba prebrať.." odvetil Edward. "Ach, no dobre.. tak ja už pôjdem.." "Kam vlastne ideš..?" zvedavo sa opýtal Edward. "Noo ehm.. niečo si.. vybaviť, veď vieš.. hehe.." Connor sa podozrivo pousmial, akoby chcel niečo zakryť a vzápätí odišiel. Edwardovi to prišlo divné, Connor nikdy takto zrána nechodil von, iba ak mali nejakú misiu alebo iné veci na práci ohľadne templárov.. ale nikdy medzi sebou nemali tajnosti. Edward sa na chvíľu zamyslel, a odišiel do prístavu pozrieť ako je na tom jeho loď a posádka. "Kapitán sa vrátil!" Vykríkol jeden z mužov Kenwayovej posádky. "Tak čo bude dneska, kapitán? Ďalšie búrlivé brázdenie morí a hony za pokladmi?" opýtal sa Adéwalé, člen posádky a zároveň Edwardov verný zástupca. "Nie nie, chlapci.. máme jednu dôležitú misiu v Karibiku, čaká ma tam senátor, musíme vybaviť pár vecí, cesta bude dlhá.. ale bude to stáť za to" "Kapitán, nie som si istý, či je to práve dnes vhodné, cez našu oblasť dnes prechádza silný frontálny vietor a na mori to budú veľmi ťažké manévre" podotkol Adéwalé. "Ale chlapci, na koľkých výpravách sme už boli a moria boli divoké a búrlivé, a vždy sme to zvládli! Notak! Sme predsa piráti, more je náš život!" Skríkol Edward a zasmial sa. "A rum!" vykríkol niekto z posádky "Presne!" podotkol Edward. Posádka skríkla s odhodlanosťou vyraziť na more. "Plachty dole, plný prúd!" Skríkol Edward a loď sa v sekunde pohla do vetra ako pierko.
15:30, Sídlo zabijakov
Connor vyrazil dvere ako buldozér a začal kričať na Edwarda "Edward! Edward! Musím ti niečo dôležité povedať!" nikto sa neozval "Notak vylez odtiaľ!" stále sa nikto neozýval "Edward..? si tu..?" Connor prehľadal celú budovu ale nikoho nikde, Ezio sa zase flákal von, a Edward bol boh vie kde "Kde sú sakra všetci?" Divil sa Connor a okamžite sa vyparil hľadať Edwarda. "Kde by len mohol byť.. kde len.. Aha! Prístav!" Connor v momente vyrazil do prístavu, bolo to ďaleko ale bežal rýchlo ako vlk, cez budovy, cez stromy, a za pár minút bol pri prístave. "Prečo tu nie je Edwardova loď? Žeby niekam išiel.. a.. nepovedal nám o tom?" Connorovi sa to nezdalo, odišiel z prístavu a rozhodol sa nájsť Ezia, nevedel si ani za nič spomenúť kde by sa mohol nachádzať, ale potom si spomenul na jeho lásku Cristinu "Určite je zase u nej.. vydám sa tam" Najhoršie na tom všetkom bolo to, že miesto kam má namierené je na úplne opačnej strane "Sakra, tam sa nedostanem ani za nič..! Jedine že by.." Connor sa zamyslel a skočil na okoloidúci koč v rýchlosti vetra, držal sa ho ako kliešť a za pár chvíľ bol na mieste. Zoskočil zo strechy koča bezpečne rovno do kopy sena. Začal klopať na dvere ale nikto neotváral "Haló! Otvorte tu Connor!" Nikto neotváral. Rozhodol sa teda že vylezie k oknu, ktoré bolo zhodu náhod otvorené, aj cez to že dvere boli zamknuté a nikto neotváral, začínal mať strach čo sa deje "Tak to teda vyleziem, to nič nie je.. iná možnosť taktiež nie" Opatrne vyliezol ku oknu, a pozrel sa dnu. Na posteli sedela Cristina, bez slova, bez hnutia, len tak sedela a pozerala do blba "Psst!" Cristina sa obzrela a uvidela v okne Connora "Connor! Čo tu robíš?" zvedavo sa opýtala "Potrebujem sa niečo spýtať.. je to dôležité!" "Ale rýchlo" rozrušene zhíkla "Potrebujem vedieť kedy a kde si naposledy videla Ezia, je to fakt dôležité!" "Ja.. ja neviem! Ja som ho nevidela už 2 týždne!" Connor sa so strachom zamyslel "Čože.. ? 2 týždne ? A kam potom stále chodí?" zamyslel sa, chvíľu bol ticho a skríkol "Prepáč.. už musím! Potom ti všetko vysvetlím!" Connor zmizol ako dym a Cristina sa nestihla ani rozlúčiť. Nevedel ani nevedel čo má robiť, kam má ísť, kde hľadať svojich bratov, tak mu ostávalo iba vrátiť sa naspäť a čakať. "Vrátim sa späť.. toto nemá zmysel.. nemám ani potuchy kde môžu byť.. ani jeden z nich." Zhlboka sa nadýchol a vydal sa na cestu späť.
19:00, Sídlo zabijakov
Keď sa vrátil, otvoril dvere a tam stál Ezio. Vyzeral rozzúrene, netrpezlivo a zároveň ustráchane. "Kde si bol?!" opýtal sa rozrušene "Čože? Kde si bol ty, ty blázon! Hľadal som ťa všade! A neviem ani kde je Edward, vieš o ňom niečo?" Ezio si len unavene povzdychol a dodal "Neviem o ňom nič..začínam mať pocit ako keby išlo celé naše bratstvo do hája! Nič si nehovoríme, už ani ranné porady nie sú také ako bývali, nemáme ciele, nič!" Connor sa zarazil "No tak počkaj, ciele máme! Vieš že naším cieľom je zničiť templárov! Odjakživa to tak bolo, a nebude to trvať 5 minút, o tom by si mohol niečo vedieť" Ezio ani nestihol odpovedať a Connor ho opäť prerušil "A naviac, ty si ten ktorý na dnešnej porade ani nebol, a ty si ten ktorý sa stále na všetko sťažuje!"
"No tak-" Ezio ani nedopovedal vetu, niečo ho prerušilo ...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bratstvo
Исторические романыTraja členovia bratstva zabijakov spojili sily a sú pripravení opäť čeliť im úhlavným nepriateľom, templárom, urobiť rádu koniec a priviesť tak do sveta spravodlivosť, mier a slobodu.