Sila v jednote

10 1 0
                                    

21:45, Sídlo zabijakov

"Cítim sa fakt divne keď tu Edward nie je.. dúfam že sa vráti" Connor znel ustráchane "Jasné že sa vráti, čo by sa nevrátil.. naviac, je jeden z nás a má roky zabíjania a obrany vyučené, nemá sa mu čo stať" povedal Ezio "Ach, asi máš pravdu... necháme to tak. Čo nás dnes čaká?" vyzvedal Connor  "Musíme vyriešiť jeden kontrakt, podľa výpovedí obyvateľov Nassau sa tu potuluje nejeden prestrojený templár. Môžu byť pre ostatných hrozbov, musíme ich zastaviť skôr než niekomu ublížia, nebodaj zabijú." povedal "Dobre ale.. kam máme namierené?" Connor už žhal zvedavosťou "Našťastie pre nás, nie je ich tak veľa a sídlia na jednom mieste, môžeme ich všetkých vybaviť ešte dnes" dopovedal "Ezio..ako ich chceš vôbec všetkých zabiť keď sme len dvaja?" Ezio na neho divne zazrel "Nič ti nehovorí "tiché zabíjanie? Hm? Tak ich môžeme zabiť všetkých na jednom mieste a nikto o tom ani nebude vedieť, a aspoň bude Nassau zase bezpečné miesto." Connor sa zamyslel a odpovedal "Asi máš pravdu.. tak poďme!"

14:35, Oblasť polí 

"Tak fajn, pôjdeš zľava, ja sprava, pamätaj, nesmú nás odhaliť! Stretneme sa pri mlyne" potichu rozkázal Ezio, ,a bratia sa rozdelili na dve strany. Connora sprava čakalo približne 8 templárov, ktorých musel potichu spacifikovať. Z prvej rany zapichol rovno dvoch a potichu ich vtiahol do vysokého pola, aby si nikto nevšimol telá. Ezio sprava išiel priamo podľa Connora. Ezio pokračoval v zabíjaní až kým Connora zozadu neprekvapil templár, zhodil ho na zem a už mal jeho ostrú meč pri krku, až kým... 

Zozadu mu celým krkom prešla čepeľ ako po masle, a stiahlo ho to k zemi. "Edward! Čo ty tu robíš!" potichu zhučal Connor "Zachraňujem ťa, brat môj, všimol som si že ste na nejakej misií,a trvám na tom vám v tom pomôcť" Bratia si podali ruky a zabíjanie pokračovalo, neskôr už ostával iba templársky kapitán, ktorý strážil celú oblasť. Edward sa k nemu zozadu pomaly priblížil ako had, a celou silou mu vrazil svoj meč do hrude "Odpočívaj v pokoji.."  Ezio sa k nim pridal a dodal "Pekné zabitie.. pirát!" Zasmial sa a objal Edwarda "Som rád že si späť" Edward sa usmial a povedal "Ja tiež, bratia moji" Všetci si dali skupinové bratské objatie, a vydali sa naspäť domov.

18:05, Sídlo zabijakov

"Tak ja by som to dnes zapil dobrým rumom!" Ezio sa zasmial a povedal "Keby len dnes!" Bratia sa zasmiali a štrngli pohárikmi, v ktorých sa v odraze svetla ligotal Edwardov náhrdelník v tvare kresťanského kríža "Keď ešte Caroline žila.. dala mi tento náhrdelník. Povedala že ho mám stále nosiť, že ma ochráni.. nikdy som nebol veriaci, ale nosím to len kvôli nej" Ezio so smutnými očami dodal "To je pekné, Edward" Connor si spomenul na to, čo mu povedala Cristina "Ty Ezio.. vtedy keď som ťa hľadal, bol som sa pozrieť aj u Cristiny, či o tebe niečo nevie, a povedala mi že už sa nerozprávate 2 týždne, čo sa medzi vami stalo? Vždy ste boli tak fajn pár" Ezio sklonil hlavu "No vieš.. boli ale už to skrátka.. ale ona.. sa sťahuje do Kingstonu, jej nebohému otcovi som dal sľub že ju nechám ísť, tak tak aj učiním" "Sakra.. to je tak divné čo sa posledne dejú za veci.. raz som nevedel nájsť Ezia, potom teba Edward, potom tí templári.. ach" Edward prekvapene pozeral  "Počkaj, akí templári? O čom to hovoríš?" Connor a Ezio sa na seba pozreli "No vieš.. keď si bol preč tak sem vtrhli piati templári, a chceli nás pravdepodobne zabiť, našťastie sme sa ich rýchlo zbavili ale.. trápi ma otázka prečo tu boli a čo chceli" Edward sa nervózne zamyslel "Kódex.. kde je kódex?" Connor ho vytiahol spod stola "Priamo tu" Edward si vydýchol "Uf, už som sa zľakol že ho niekto ukradol" "Neboj sa, u nás je v bezpečí" uistil ho Ezio "No potom čo tu vtrhli tí templári by som si tým nebol tak istý.." "Ale to bolo predsa ešte predtým než si nám ho doniesol" dodal Connor "Ale to neznamená že sem nemôže prísť znova, musíme ho tu ukryť čo najlepšie, niekde kde ich nenapadne ho hľadať ak sem prídu.." "Mohli by sme ju dať k môjmu ujovi Máriovi "navrhol Ezio "Ale.. on je až vo Florencií, bola by to zbytočne dlhá cesta.. " "Ja viem kam!" skríkol Edward "Dajme ju do truhly v mojej kajute, koho by napadlo hľadať niečo také dôležité v kapitánskej kajute? A naviac, na lodi sú neustále moji muži, ktorí to budú chrániť svojimi vlastnými životmi" Ezio sa zamyslel a povedal "Noo, to neznie tak zle" "Súhlasím" dodal Connor "Dobre, idem ju tam radšej dať ešte teraz hneď,  nikdy neviete čo sa môže pokaziť" "Na tom niečo je" povedal Ezio "Pôjdem s tebou" Ja to tu budem pre istotu strážiť, dajte na seba pozor, keby sa niečo prihodilo, viete aký máme signál" povedal Connor a Ezio s Edwardom odišli do prístavu ...

BratstvoWhere stories live. Discover now