Ship przez który dołączyłam do tego fandomu <3
POW INK
Od jakiegoś czasu panuje pokój. BG się rozpadło, a niedługo po nich Star Sanses przestało być potrzebne. No więc też się rozpadliśmy. I od tego czasu po prostu się włóczę po AU i zdycham z nudów.
Teraz wbiłem do outertale. Całkiem tu ładnie. Chyba teraz rozumiem czemu Error lubi tu przychodzić.
A jeśli o niego chodzi, to ciekawe czy tutaj teraz jest. Oho! Właśnie zobaczyłem znajomą mi twarz, a konkretnie Errora! Chyba się nie obrazi jak do niego dołączę.- Error!- zawołałem, podbiegając do przyjaciela. Ah, przyjaciela... Jak to boli.
Error spojrzał na mnie i lekko się uśmiechnął. I nie jestem pewien, ale chyba się lekko zarumienił na żółto.
- Mogę się przysiąść?- spytałem radośnie.
Lubię przebywać z Errorem. Chociaż mam wrażenie że nadal za mną nie przepada, to i tak lubię z nim rozmawiać. I mam nadzieję że kiedyś jeszcze mnie polubi tak jak kiedyś, albo może nawet bardziej.
- Jasne.- odparł Error
Usiadłem obok niego i spojrzałem na gwiazdy. Są takie piękne! Patrzyłem na nie jak zahipnotyzowany. Teraz już na prawdę rozumiem co Error czuje, gdy tu przychodzi.
- Podoba ci się ten widok?- zapytał, z lekkim rozbawieniem
- Oczywiście!- odparłem bez wahania - Pięknie tu jest!
Error kiwnął głową, przyznając mi rację i znów spojrzał w górę.
Natychmiast moją uwagę momentalnie przykuła inna rzecz. A mianowicie, jego dłoń, leżąca blisko mojej. Tak bardzo chciałbym abyśmy się złapali za ręce. Heh, marzenie. On ma przecież fobię. No i musi się od nowa do mnie przekonać...
- Kiki?- Error spojrzał na mnie pytająco - Wszystko ok? Zamyśliłeś się czy co?
- T-tak, zamyśliłem się.- odparłem, uśmiechając się nerwowo.
- Nie ściemniaj.- rzucił, lekko poirytowany - Wiem kiedy kłamiesz.
No tak, Error za dobrze mnie zna.
- Czy... Czy nadal masz fobię przed dotykiem?- spytałem niepewnie, obawiając się odpowiedzi.
Error chwilę na mnie popatrzył i się uśmiechnął.
- Zależy.- powiedział, po czym położył swoją dłoń na mojej - Przed twoim dotykiem nie mam fobii.
Poczułem że moja twarz przybiera barwy tęczy. Szybko przekręciłem dłoń i splotłem nasze dłonie razem. O dziwo, nie oberwałem. A co więcej, Error się zarumienił.
- Wiesz, Kiki - zaczął, mocniej ściskając moją dłoń - Tak właściwie, to zanim przyszedłeś, zastanawiałem się w jaki sposób ci o czymś powiedzieć.
- O czym?- spytałem, mając cichutką nadzieję że jednak czuje do mnie to samo.
- O tym że cię kocham.- odparł, po czym pogładził mnie po policzku.
- E-Error...- nie mogłem w to wierzyć. On mnie kocha! Na prawdę mnie kocha! - J-ja ciebie też!
Ruru przysunął swoją twarz do mojej i mnie lekko pocałował.
To najlepsze co mnie w życiu spotkało.
_______________________
One shot dla MiceMusic ^^
W sumie, to ona mnie wciągnęła w ten fandom, pokazując mi ErrorInk xD
CZYTASZ
Undertale one shoty
HorrorPrzyjmuję: Sanscest Oc x oc (to samo co wyżej) W drodze wyjątku sans x jakaś frisk/chara Edit: Przyjmuję tylko sans!oc x charakter, jak ma już być charakter x oc