Poth

600 14 26
                                    

Uwaga, mogą się pojawić oc

PERSPEKTYWA GOTHA

Nie wierzę w to co widzę. Mój najstarszy z braci, Sorell, był w stanie wymyślić coś takiego!
Nie żeby ten pomysł był zły. Chodzi o to że to święte dziecko coś takiego wymyśliło!

Ale zaczynając od początku.

Było to wspaniałe piątkowe popołudnie. Rodzice właśnie wyjechali na tydzień do wujka Fresha, co oznacza wolną chate.

Siedzieliśmy wszyscy w salonie i się nudziliśmy.

- Ktoś ma jakiś pomysł co robić?- spytał w końcu Raven

- Chodźmy się zabić.- rzucił Silver, wgapiony w ekran telefonu.

- Ta, a zwłaszcza ty.- odparł z lekkim rozbawieniem Raven. No nic dziwnego że to go rozbawiło, w końcu w wykonaniu Silvera to jest trochę zabawne, bo Silver to duch.

- W zasadzie każde z nas ma drugą połówkę.- zaczął Sorell - Możemy ich tutaj zaprosić i zorganizować jakąś grę.

- Czekaj! Shino kogoś ma?!- krzyknął zdziwiony Raven. Sam byłem lekko zdziwony, ale siedziałem cicho.

- A no mam!- odparła radośnie Shino

- Silver, MATKO BOSKA, ODŁÓŻ TEN NÓŻ!- zawołał Sorell, widząc reakcję Silvera.

Duch tylko prychnął i odłożył narzędzie zbrodni.

- Tak czy owak, mi się pomysł Sorella podoba.- powiedział Raven

- No to dzwonimy po nich.- rzucił Silver, od razu wybierając na telefonie numer swojego chłopaka.

Raven, jak jakiś romantyk, wziął różę i poszedł po BluePrinta, a Shino zadzwoniła po Radiera.
Ja pomogłem Sorellowi wybrać numer do Ghosta, a sam zadzwoniłem do Palette.

*Skip*

No więc wszyscy już przyszli.

Ja siedzę wtulony w Palette, Raven trzyma na kolanach BluePrinta, Silver i Sorell siedzą na kolanach swoich wybranków, a Shino się bawi w łapki z Radierem.

- Może zagramy w chowanego w parach?- znowu propozycja złożona przez Sorella. Chyba mi brata podmienili, bo nigdy aż tyle się nie odzywał. Nie żeby mi to przeszkadzało czy coś.

- Mi pasuje.- rzucił Silver, nawet nie racząc spojrzeć na resztę. Wygląda na to że z podzielną uwagą u niego słabo, nawet podczas przytulania się do Shaddera.

- Nam też!- powiedziałem jednocześnie z Palette, na co się lekko zarumieniłem.

Raven i BluePrint kiwnęli głowami, a Shino i Radier kiwnęli głowami.

Co prawda Shadder wygląda jakby miał ochotę uciec, ale ten fakt zignorowałem.

- My chcemy liczyć!- zawołali jednocześnie Shino i Radier.

W zasadzie to nawet lepiej.

Gdy oni zaczęli liczyć, wszyscy się gdzieś teleportowali.

Palette przeteleportował nas do mojej szafy.

- Masz bardzo fajną szafę!- zaśmiał się Palette, wtulając mnie w siebie.

- Ciszej mów...- uciszyłem go palcem.

- A co jeśli nie?- Palette uśmiechnął się chytrze.

No to co miałem zrobić? Uciszyłem go pocałunkiem, który został szybko odwzajemniony i pogłębiony.

Oderwaliśmy się od siebie, gdy zabrakło nam tlenu w nieistniejących płucach.

- Ja chcę więcej~ - powiedział uwodzicielskim tonem mój ukochany

- P-pal, t-teraz nie- - nie było mi dane dokończyć, gdyż Palette mnie namiętnie pocałował, co oczywiście odwzajemniłem.

Darowałem sobie stawianie oporu.

Po chwili zorientowałem się że włożył mi rękę pod ubranie i zaczął jeździć dłonią po moich żebrach.

Cicho mu zajęczałem w usta.

Druga ręka Palety wylądowała na moim tyłku, lekko go ściskając.

Pewnie trwałoby to o wiele dłużej i zaszłoby dalej, gdybyśmy nie usłyszeli wesołego krzyku Shino, oznajmiającej że znalazła Ravena i BluePrinta.

Tak więc my już musieliśmy się ogarnąć, bo zaraz pewnie znajdą nas.

*Skip*

Moja kochana siostrzyczka i jej chłopak znaleźli prawie wszystkich, oprócz Silvera i Shaddera.

Już wszyscy pomagamy szukać (znaczy, Sorell nie za bardzo może, ale się stara), no i nic!

W końcu do salonu wszedł Palette i wskazał na stół w kuchni.

- Śpią pod stołem.- powiedział z rozbawieniem - Przekażcie im ktoś że wygrali, jak się obudzą. Ja i Gothy mamy sprawę do załatwienia~

Powiedziawszy to, złapał mnie za rękę, otworzył portal i przeszliśmy przez niego.

Znaleźliśmy się w pokoju Palety, a zaraz potem na jego łóżku.

- A teraz dokończymy to co zaczęliśmy~

Szykuje się dłuuuga noc~

Udusze kiedyś mojego brata za tą grę...

_____________________________

I oto Poth!

Shadder i Ghost to są oc, Ghost należy do mnie, a Shadder do MiceMusic

Mam nadzieję że się podoba!

Undertale one shotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz