Arkadaslar bolum cok kisa oldu ama sizi cok beklettigim icin hemen yayinlamak istedim.
Bir tane yatakta yatiyordum. Ama benim yatagim degildi. Chase in odasimiydi acaba. Kalktim ve etrafima bakindim kucuk bir odaydi. Yatak masa ve dolap vardi. Pekde esya yoktu. Chase nerdeydi. Ayaga kalktim ve kapiya yoneldim. Disari ciktigimda uzun bir koridordan olusuyordu. Merdivenlerden asagiya inmeye basladim. 6 kat indindikten sonra buyuk bir kapaidan disariya ciktim. Harika bir yerdi. Ormanlik bir alandaydi. Ve bu binada sato gibiydi. Mis gibi toprak kokuyordu. Etrafi dolandikca aklimdaki butun dusunceler kaybolmustu. Icime huzur dolmustu. Ilerledikce meydan gibi bir yere ciktim. Tam merkezde daire seklinde tasdan yapilmis bir tapinak vardi. Cok ilginc desenler vardi uzerinde. Altin kaplamalarla yazilar yaziyordu. Tam merkezde ise buyuk harflerle DELFI yaziyordu. Ben tas oymalara bakarken bir ses geldi.
Bende seni bekliyordum fonda.
Arkami dondum. Orta yaslarda bir kadin konusuyordu. Oldukca havali bir durusu vardi. Kendinden emin bir ses tonuna sahipti.
Ben titrek bir sesle beni mi bekliyordunuz?
Evet fonda seni bekliyordum dedi ve yanima yaklasti. Bende saskin saskin baka kaldim.
Gel fonda seninle konusalim biraz.
Fonda sen cok ozel birisin. Ne oldugun hakkinda bir fikrin varmi?
Ne oldugum mu? Diye soruya soruyla cevap veriyordum. Aptal gibi davraniyordum.
Bana gulumseyerek bakti.
Sasirdigini biliyorum fonda. Anlaticagim sana herseyi.
Burasi delfi. Delfi kahinleri okulu. Burasi senin gibi yetenekli genclerin egitildigi yer. Bense buranin bas kahini Afrodit. Sen cok ozelsin fonda. Sen kehanetsin delfinin gelecegisin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET
Viễn tưởngUyandigimda etrafta rutubetli bir koku vardi. Gozlerimi acmaya zorladim kendimi ama bir turlu acamayordum. Tek duyabildigim bagirislardi birileri kavga ediyordu ama hic birsey goremiyordum. Neredeydim cok korkuyodum. Yine o tanidik cezbedici koku ge...