Hic bisey dusunmeden uyu tabi uyuyabilirsem. Neden boyle davraniyodum daha iki gundur gordugum biri neden hic aklimdan cikmiyodu. Neden surekli ruyalarima girip duruyodu. Boyle dusuncelerle uyuya kalmistim.
Toprak kokulariyla kus civiltilarinin birbirine karisiyordu. Heryer yemyesildi. Etrafta kimseyi goremiyordum. Yurudum yurudukce orman bana tanidik gelmeye basladi iyide nerden hatirliyodum ben burayi sonra gece gordugum ruyayi hatirladim burasi orasiydi o gizemli cocukla benim oldugum yerdi burasi ama bu sefer hic kimse yoktu. Kosmaya basladim kosdukca etraf karanliklasti. Heryer karanlikti nefes nefese kalmistim agacin dibine oturdum ve gizlerimi kapattim sakin ol sakin ol fonda bu sadece bir ruya. Kendimi sakinlestirmeye calisirken burnuma yine o odunsu koku geldi bu koku beynimi bulandiriyodu gozlerim artik hic birseyi gormuyodu koku yavas yavas kayboldu. Birisi cok kisik bir sesle chase diye fisildadi.
Bu sefer uyandigimda agliyodum neden agladigimi bilmeden belkide korktugumdandir. Dizlerimi karnima cektim basimi ellerimin arasina aldim dakikalarca oturdum. Bunlari unutacaktim sicak bir dusa girip herseyi unutacaktim. Kuveti doldurdum ve kendimi sicak suya biraktim. Papatya kokulu sampuanimdan sıktım bu koku beni rahatlatiyodu. Yavas yavas gevsedigimi hissettim.
Iyice rahatladim kot pantolonumu giydim ustunede gobegi hafif acikta birakan kirmizi tisortumu giyindim saclarimi taradim okula gidebilirdim.
Delilah ve sendy cafede oturuyolardi bana el sallayıp benide cagirdilar.
Selam
Nasilsin fonda
Iyiyim sen nasilsin delilah
Bende iyiyim dedi ve gulumsedi
Delilah kendine cilekli pasta siparis etti sendyle bende birer latte siparis ettik. Kizlarla muhabbet etmeye basladik o sirada gizemli cocukta girdi cafeye. Dikkatlice incaledim onu fizigi cok guzeldi. Saatlerce spor salonunda calistigi cok belliydi saclari daginikti ama bir o kadarda havaliydi. Sag caprazimizdaki masaya oturdu garsona sert bi kahve dedi. O girdigi anda butun kizlar ona bakiyodu. Ona baktigimi farketti ben hemen kafami cevirdim ama guldugunu farkedebiliyodum rezil oldum. Delilah ona baktigimi fark edince ic gecirdi cok tas dimi. Bende hic bisey soylemedim. Aslinda delilaha onun hakkinda soru sormak istedim sonra vazgectim. Iyikide sormamisim zaten delilah kendiliginden anlatti herseyi. 2 sene sinifta kalmis 20 yasinda hic kimseyle konusmazmis okula 1 hafta gelnedigide oluyomus ve adi CHASE !!! mis. Delilah adinin chase oldugunu soyledigi anda bayilmamak icin kendimi zor tuttum. Kizlara eve gitmem gerek dedim ve eve kostum. Nefes nefese kapiyi actim ve kapiyi arkadan kilitledim.
Bana gercekten biseyler oluyodu ruyamda nasil olurda onun adini duyabiliyodum delirmek uzereydim. Saat 3:30 bana saat 4 de alirim seni demisti. Zaten adresimi bilmiyodu bu yuzden dusunmek istemedim. Koltuga uzanip gozlerimi kapattim...
Dalmisim kapinin calmasina uyandim kapiyi actim ve karsimdaki chasedi donakaldim.
Chase de bir sure bekledi sonra
4 de seni alirim demistim unuttunmu?
Sen burayi nasil buldun
Benim bulamiyacagim yer yok fonda hadi gidelim.
Pekala sakin ol fonda sakin ol. Sen kimsin kahinmisinde bulamiyacagin yer yok diye cirladim o ise sadece pis pis siritti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET
FantasyUyandigimda etrafta rutubetli bir koku vardi. Gozlerimi acmaya zorladim kendimi ama bir turlu acamayordum. Tek duyabildigim bagirislardi birileri kavga ediyordu ama hic birsey goremiyordum. Neredeydim cok korkuyodum. Yine o tanidik cezbedici koku ge...