Ve annemle beacon hillse tasindik. Hersey aniden oldu butun hayatim degismisti. Ustelik yeni bir okula yazildim. Ben eski okuluma bile alisamamistim yarin okulun ilk gunu beni zorlu gunler bekliyor...
Fondaaaaa kalk okula ilk gunden gec kalmak istemezsin heralde
Geliyorum
Istemeyerek yataktan kalktim hemen dusa girdim saclarimla basa cikmak cok zordu kivircik gur saclarim her sabah bana eziyet ediyor. Banyodan ciktim ustume gri kazagimi ve kot pantolonumu giydim saclarimi taradim ve asagiya indim. Kahvaltimizi yaptiktan sonra annem beni okula birakti.
Ilk ders biyolojiydi sinifa girdim en ondeki siraya oturdum hocanin gelmesini bekledim. Sinif yavas yavas dolmaya basladi ve arkama iki tane kiz oturdu. Birisi esmer kilolu digeri ise beyaz tenli ve cekik gozluydu.
Hey! Selam ben Delilah bende senndy.
Selam bende fonda dedim.
Bin tane soru sordular ozellikle esmer olan delilah hic susmak bilmedi.
Sonra hoca derse girdi ve sinifa goz gezdirdi yeni birisi gelmis sinifimiza merhaba adin nedir dedi bende kendimi tanittim. Sonunda derse basladi.
Dersin ortalarindayken sinifa deri ceketli , siyah sacli , uzun boylu ve oldukca sexy bir cocuk girdi. Hoca yan yan baktiktan sonra oturabilirsin dedi. Tek bos yer benim yanimdi ve benim yanima oturdu.
Gozlerini ustumde hissediyordum kokusu burnuma geliyordu odunsu ve oldukca cezbediciydi. Onundeki defteri karaliyordu. Hoca yarinki derste herkesin sira arkadasiyla eslesecegini ve beraber odev yapicagini soyledi ve siniftan cikti. Hocanin ardindan sexy cocukta hicbirsey soylemeden cikti gitti.
Bir turlu uyuyamiyordum adini bile bilmedigim o cocuk aklimdan cikmiyordu ondan hem etkilenmistim hemde sinir olmustum ve yarinin olmasini hic istemiyordum...
Uyandigimda etrafta rutubetli bir koku vardi. Gozlerimi acmaya zorladim kendimi ama bir turlu acamayordum. Tek duyabildigim bagirislardi birileri kavga ediyordu ama hic birsey goremiyordum. Neredeydim cok korkuyodum. Yine o tanidik cezbedici koku geldi burnuma beynim ugulduyordu hersey bulanikti aniden sesler kesildi. Sadece o ve ben vardim hissediyordum kalbim yerinden cikmak istercesine carpiyordu son duydugum sey ona dokunmayin oldu.
Terler icinde uyandim kabus gormustum hemde cok feci bir kabus. Kimdi o cocuk? Aklim cok karismisti iyi bir dusa ihtiyacim vardi.
Sinifa girdigimde delilah ve sendy siniftaydi bende onlara merhaba deyip sirama oturdum. Ve o geldi onu gordugum anda kalbim carpmaya basladi bu da neyin nesiydi neden boyle hissediyordum ona baktigim zaman icimde korku belirdi. Yanima oturdu ve bana bir bakis atti . Gozleri cok guzeldi icimi eritti kop koyu kahverengi gozleri vardi baktikca beni icine cekiyordu gozlerine bakarken bir anda aklima gordugum ruya geldi irkildim. Hoca sinifa geldi.
Evet arkadaslar dun soylemistim sizlere sira arkadasinizla odev yapicaksiniz. Odevinizi yapmayi unutmayin.
Delilah kikirdadi her sene ayni odev.
Odeviniz bitki turleri bitkileri inceliceksiniz.
Tam yanimdan kalkiyodu bende,
Odev icin biyer biliyomusun?
Ben seni yarin saat 4 de alirim dedi ve yurumeye basladi
Hey ! Numarani verseydin beni nasil bulucaksin dedim.
Cevap vermeden gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET
FantasíaUyandigimda etrafta rutubetli bir koku vardi. Gozlerimi acmaya zorladim kendimi ama bir turlu acamayordum. Tek duyabildigim bagirislardi birileri kavga ediyordu ama hic birsey goremiyordum. Neredeydim cok korkuyodum. Yine o tanidik cezbedici koku ge...