Всю дорогу я просто мовчала... Куди він мене везе? Що він хоче зі мною зробити? Як мені вибратися?
Я справді боялася...
В голові була каша...
Непомітно понишпоривши по кишенях джинсовки я не знайшла свого телефона. Сука!
Ця падлюка його забрала!
-Де мій телефон?! - рішуче запила я.
-Він тобі не потрібен.-байдуже відповів цей баран.
-Ти що з глузду з'їхав?!Віддай мені мій телефон!
-Я його не брав. - Так само сухо промимрив той.
-Блять! Віддай мій телефон!
Він скорчив лице в гримасі "як ти мене заїбала" і дістав із кишені джинс мій телефон.
-Вдавися - кинувши його мені прошипів він.Я схопила свій гаджет і швидко почала набирати номер тата.
На екрані висвітилось оголошення "лише аварійні дзвінки".
Що за чорт!
Немає зв'язку? Чи....
Я відкрила кришку телефона і вийняла батарею. Сука! Сім-карти не було!
-Де сімка, придурку!?
-Я тобі не придурок, стерво!
-Я питаю де сімка, козел?!
Він мовчав... СУКА!
-Нічого, скоро мене знайдуть і ти заплатиш за все! - викрикнула я, а цей осел просто засміявся! - Чого ти ржеш? Взагалі міски висохли?!-Почитай повідомлення - насмішкувато мовий цей кретин.
Я швидко зайшла в папку з повідомленнями і.. офігіла! Там була ніби то "моя" переписка з татом, де я просила в нього залишитись на ніч у своєї нової подруги! І він ДОЗВОЛИВ!
-БЛЯТЬ! Ти охуїв!? Випусти мене з відси! - я почала його бити руками- Сука, випусти мене!
-Як ти мене вже заїбала!
Він раптово загальмував. Від неочікованості я вдарилась головою.
-Ти що хворий!? - він вийшов з машини і обійшовши її з переду відкрив мені двері..
-Вимітайся!
-Що???? - я була в шоці
-Що чула! Вимітайся, я сказав! - Він схопив мене за плечі і буквально викинув із машини. Потім закрив двері, спокійно сів і поїхав!-Ну й вали! - кричала я навздогін машині-Та щоб ти здох, падло!
Я впала на землю..
З моїх очей покотились сльози. Я просто ридала! Що мені робити!?
Я сиділа біля простої, не асфальтованої дороги. Навкруги був ліс... Піздець!
Я спробувала встати. Хоч і ноги дуже боліли йти я могла.
Я мусила вибратися звідси. Не здихати мені ж в шістнадцять! Я ще жити хочу...Пройшовши кілька кроків я впала..
Тааак, з такими темпами я ніколи не вийду звідси! Потрібно знайти якусь палку..
Ретельно дослідивши руками землю, я все таки знайшла якусь палицю.Обержно вставши я почала йти.
Раптом дорогу освітило світло.
Я оглянулась і побачила машину. Невже цей придурок повертається? Може совість прокинулась?Але придивившись я зрозуміла що це не його машина. Це був великий фургон.
Ну що ж, можливо, так навіть краще.
Під'їхавши до мене машина зупинилась. З неї вийшло двоє чоловіків. Один був високий і худощавий, а інший низенький і товстий.
Я вже відкрила рот щоб попросити про допомогу, але високий заговорив перший:
-Що ця пташечка робить у такий пізній час сама в лісі?
Я не помітивши нічого підозрілого тихо промовила:
-М.. Мені потрібна допом.. мога.. - через холод у мене заплітався язик.
-Звісно, кицю, ми тобі допоможемо. Правда Джо? - сказав товстий чоловік звертаючись до високого. Той якось дивно посміхнувся і промовив:
-Звичайно, але... спершу ти нам допоможи - він почав повільно підходити блище до мене, а я мимоволі позадкувала.. Здається я зрозуміла, що вони від мене хотіли...
О, чорт! Краще б я залишилась з тим козлом!Він хоча б був... симпатичний?
Боже, яка я дурепа!
Ну все, мені піздець... Бігти я можу, так що це все... Кінець..Але тут я помітила машину, яка наближалася сюди.
Високий чоловік схопив мене за руку і потягнув у фургон.
Але він не встиг...
Машина швидко приблизилась і з неї вилетів ... ем, як мені його тепер називати?
-Відпусти її! - закричав він.
-Хлопче, ти що охуїв!? - прошипів жирний виродок. Натомість мій рятівник(чи викрадач) замахнувся і врізав цьому придурку прямо в морду!
-Ти мені за все заплатиш, бридкий сопляк! - кричала ця жирна свиня.-В машину! - крикнув мені "рятявник" -Швидко!
Що мені залишалось робити? Я швидко(наскільки це було можливо) пошкандибала в його машину.
Через декілька секунд ми вже мчали...
-Д.. дякую... - пошепки промовила я... але він почув і.. посміхнувся...
Втома далася в знаки..
Мої очі повільно закрилися...
______________________________________
Дратуті🖐️
Ось і продовження💚
Правда дуже маленьке 😔
Як вам? Не сильно нудно? 🤔
Мені здається вийшло навіть цікаво😐
Ну що ж, ставте зірочки якщо вам подобається мій "шевр" 😂
Усіх цілую😚
Роззі ❤️🦄
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вільна пташка 16+
Любовные романыКейті-була милою і вродливою дівчиною. Разом із батьками вона переїжджає в інше місто. З першого дня на дівчину посипляться проблеми. Але це тільки початок... На бідолашну чекають великі випробування...