Частина 1

388 24 1
                                    

-Кейті, доню, вставай! Ти вже запізнюєшся!
-Ну мааам!
-Так, давай мені без відмовок! Щоб через 15 хвилин  ти була на кухні!

Я неохоче звалююсь з ліжка і йду в душ. Сьогодні мій перший ранок у новому домі. У новому місті і... у новій школі. Не знаю чому, але дуже хвилююсь.. А що буде коли мене не полюблять? Що якщо я їм не сподобаюсь? А що як...

Блять!

Через свої роздуми я не помітила вежкезний дерев'яний ящик з маминим посудом і зі всієй сили вдарилася ногою. Блять,як же боляче!

Усім привіт! Мене звати Кейті-і я ходяча проблема.. Мені завжди не щастить і взагалі, я страшна!

Так! Годі! У мене залишилось всього 10 хвилин на збори! Я швидко приймаю душ, вдягаю перше що потрапило під руку, а точніше чорні джинси і мій улюблений кремовий светр, роблю легкий макіяж і з швидкістю вітру лечу на кухню. Там я на льоту хапаю сирник, запиваю чаєм і вилітаю з дому не зважаючи на мамине "Сядь, і нормально поїж!". На вулиці я ледь встигаю вскочити в татову машину, яка вже майже поїхала...

Хууух. Нарешті можна віддихатись.
-Куди їдемо, Мадемуазель? - чую я теплий і добрий голос тата.
-Як куди? В школу!
-А я думав ти прогуляєш перший день..
-А що так можна було?? - здивовано питаю я.
-Вже ні. Рушаймо Карл. - мовив тато нашому водію і обдарував мене теплою посмішкою

Мій тато був надзвичайно доброю людиною. Він виконував майже всі мої забаганки і закривав очі на мої помилки.

Чого не можна сказати про мою маму. Ні, я не кажу що вона була поганою матір'ю. Вона була просто дуже строгою і.... Коли мені було 13 вона зрадила батьку із його кращим другом, але тато їй, звісно, все пробачив. Потім це повторилось знову, і знову.. В якийсь момент я думала що батько не витримає і подасть на розлучення, але цього не сталося.. З часом все стало на свої місця, хоча я не пробачила їй цього.. Просто мій тато не заслуговав такого ставлення...

За сумними думками я не помітила, як ми приїхали до школи. Це була велика, трьох поверхова будівля. Вона була на багато більшою за мою минулу школу і це мене дуже лякало...

-Ну що ж, бажаю успіху -промовив тато і ніжно поцілував мене в щоку. Я посміхнулась, і вийшла....

Вільна пташка 16+Where stories live. Discover now