_playbutton_
2033-et írunk. A világ pusztulása és a 3. VH kitörése a penge élen áll. A két nagyhatalom, Amerika és Kína, hadba álltak egymással. 2026-ban Oroszország elbukásával kezdődőt az egész. Az olaj elfogyott a földjükön, így Oroszország gyorsan csődbe ment, és lassan kán ki is pusztult. Európa is szép lassan csődbe ment. Amerikába titkos kutatások kezdődtek a világűrben, hogy egy jobb és szebb világot találhassanak. Sok reményt nem fűztek ehhez, hogy ez sikerrel járna, ezért már a kutatások előtt elkezdték, a „Jobb és Újabb élet" nevű projektet. Jobb és Újabb élet projekt, lényege az volt, hogy 5 nagy űrhajót építenek, ahol egy-egymillió ember el tud élni. És főként amerikai katonák, tudósok, hírességek, politikus emberek családjait akarták elszállítani, csak a civilek életét nem. Ezért is volt sok háborgás, utcán való rongálás, sok merénylet és sztrájkok. Ezek miatt az állam, kénytelen volt, még 3 db, kisebb űrhajót építeni, ahol 500.000 civil lakhatot. Így se lett csend, de kevesebb lett a zavargások száma. Július 24.-én nagy bejelentés történt. Találtak a Földünk közelébe egy jobb és szebb bolygót, amin az élet lehetőségek ugyan azok, mint itt a Földön. Nagy ünneplésbe kezdet a nép, arra az egynapra mindenki eldobta a fegyvert, és béke volt, lehet, hogy csak egy napig, de béke volt. Szeptember 12.-ára elkészítettünk egy Antennát, amit a Holdra terveztünk. Hatótávja több mint 1 fényévre elhatolt. Az emberiség eddig legnagyszerűbb találmánya lett. Hatalmas nagy tettet hajtottunk végre az emberiségnek, ezzel az Antenna elkészítésével. Ezzel talán, végre, végre sikerülhet a kapcsolat felvétel, egy másik néppel, amit még nem is ismerünk. A csapatunkkal, akikkel kifejlesztetettünk és megépítettünk, kitüntetéseket kaptunk a világ, minden pontjáról. Vagy is a megmaradt, helyekről. De csak egy embert küldhettek fel az űrbe az Antennával együtt. Az Antenna elég könnyű volt, mérete is a kicsi és a közepes között volt, ezért is küldtek fel csak egy embert, és ezért küldték, a projekt vezetőt, aki ismerte minden részletét az Antennának. Ezért küldenek fel most engemet a Holdra 2033.09.27-én és kérték, hogy az utókor számára, örökítsem meg minden pillanatát. A Holdra szállást. Első lépés a Holdon. A Földet és az antenna felszerelését, meg meséljem is el, hogy hogyan működik. Ma van 2033.09.27-e és 2 óra múlva már majd a Holdon leszek.
_pausebutton_
YOU ARE READING
Ajtó
Ciencia FicciónA Holdon találtak egy videokamerát, amin van egy felvétel... amin látszik, hogy a Föld felrobban. Tom utolsó 1 óráját hallhatjuk. És hol is találták ezt a kamerát? Egy másik bolygó Holdján...