4.Rész - Űrfurcsaság.

2 0 0
                                    

Lelépkedett a lépcsőről és csak ment előre Tom, ment a Hold felszínén. Az Antenna ott állt, de nem volt beüzemelve. A Föld okozta sokktól elfelejtette, de szerintem onnét már nagyon nem is érdekelhette. A Föld darabok, még mindig ott lebegtek az űrben. Fájdalmas kimondani, de lélegzetelállító látvány így látni a Földet. Ahogy az űrben, a csillagok között, darabokra esve lebeg. Megállt a zászlónál. Picit nézte, azt a zászlót, amin csillagok, és piros kék, függőleges vonalak voltak. Biztos onnan jöhetett, az lehetett a hazája... és már többé nincsen. Semmi nincs többé neki. Semmi...

_playbutton_

2033.07.25.-ike van. 18:21. Pontosan 56 perce robbant fel a Föld. Már csak vándorlok a Holdon, jobb dolgom úgy sincs, a kapszulába meg pedig megörültem volna, szóval inkább elmentem sétálni egyet. Még mindig felfoghatatlan ez az egész. És mi, mi emberek tettük ezt, jobban kellet volna vigyázni a Földünkre... Ha csak még 1 évig, csak 1 évig bírta volna még ki... Simán megmenekülhetett volna a negyed a népségnek... Ami így is elég kevés, de muszáj lett volna áldozatokat hozni... heh... én mégis mi a fenéről beszélek? Negyede a népességnek. Áldozatok... röhejes vagyok... -hirtelen megállt. A kamera a Hold távoli felszínére nézett. Tom valamire oda mutatót. – Mi... mi az ott? Miért van ott egy ajtó? Miért van egyáltalán Holdon egy ajtó. Lehet, hogy csak tényleg álmodok? Hogyha átmegyek, azon az ajtón felébredek? – hirtelen a hangja reményteli lett. – Megmenekülök? Megmenekülök ebből a pokoli rémálomból? - megállt. A karját előre nyújtotta és olyan mozdulatot végzet el, mint ha egy ajtót kinyitott volna... - Mi ez a fényesség? Látok valamit! Ez... - összeesett.

_stopbutton_

Nem volt ott ajtó... csak egy csontvázat találtunk, amin egy űrruha van. Ez lehetett Tom. Miután összeesett a felvétel még ment úgy egy2 óráig, aztán lemerült. Egy tragikus történetet láthatunk... ahogy az emberi szem előtt elpusztul az, ahol születtél. A feldolgozás az egész dolognak. A beletörődés a halálba. Az emlékek, amikre csak ő emlékezet már, de már mi is, mert meghallgathattuk ezt a tragikus történetet.


Ajtó.

Fehér Dániel

AjtóWhere stories live. Discover now