Yeni Hesabımı Takip Etmeyi Unutmayın: monstzen
İyi Okumalar~
♥️♥️♥️
Hendery, Duyduğu Şeyle Şok İçinde Karşısındaki Bedene Bakmıştı. Ardından Hızla Odadan Çıkıp Korumalarının Yanına Doğru İlerlemeye Başladı.
Kör Müymüş?
Nasıl Anlamadım Ki?
Kahretsin, Böyle Güzel Biri Nasıl Kör Olabilir?
İçi İçini Yerken Korumalarına İşaret Verip Onlarla Beraber Hastahaneden Ayrıldı.
Tabii Kapıda Ağaç Olsa Dahi Bekleyen Dejun, Hendery'nin Çıktığını Görünce Soluğu Yangyang'ın Odasında Almıştı.
"Yangyang'ım, Nasılsın? Ağrın Sızın Var Mı? Ah Be Yang, Neden Bana Haber Vermeden Çıkıyorsun Ki?"
Yangyang Endişeli Arkadaşının Ardı Arkası Kesilmeyen Soruları İle Gülümsemişti. Ama Aklına 'O' Gelince Anında Ellerini Havaya Kaldırıp Dejun'u Aramaya Başladı.
"D-Dejun!"
Dejun, Arkadaşının Elini Alıp Yanağına Koyduğunda Yangyang Rahatlayarak Nefes Vermişti.
"Buradayım Yang, Ne Oldu?"
"Kalbin Sesi...Ona Bölüm Gelmiş Mi?"
Dejun Duyduğu Şeyle Gülüp Başını İki Yana Sallamıştı.
Yangyang, Kör Olsa Dahi Okumayı Çok Severdi. Ama Okuyamadığı İçin Ona Kitap Okuma Görevini Her Zaman Dejun Üstlenmişti.
Normalde Hep Tarih Kitapları Severdi. Ama Bir Gün, Dejun'un Sosyal Bir Kitap Okuma Sitesinde Bulduğu Kitabı Çok Beğenmişti. Sadece O Kitabı Okumasını İstiyordu Bazen.
Ama Şöyle Bir Sorun Vardı Ki...
Yazarı Kitap Bitmediği Hâlde Bölüm Atmayı Bırakmıştı.
7 Aydır Bölüm Bekliyordu Yangyang. Hatta Her Uyandığında Dejun'a Bu Soruyu Sorardı.
'Dejun Bölüm Geldi Mi? Gelmediyse Baştan Okur Musun? Tahmin Yürütmeyi Seviyorum.'
Eh, Dejun Da Onu Kıramıyor, Okuyordu Kitabı Tekrardan.
"Üzgünüm Yang, Ama Yazar Platform'u Bırakmış Sanırım. Bölüm Atmıyor."
Yangyang Hüzünle Başını Eğerken Kendi Kendine Söylendi.
"Çok Seviyordum O Kitabı. Özleyeceğim..."
"Boşver Be Yang, Başka Kitap Bulurum Ben Sana!"
Dejun Yangyang'ı Neşelendirmeye Çalışırken Yangyang Burukça Gülümsedi.
Elbette Her Kitap Okuyucusuna Güzeldi.
Ama Yangyang, Bir Daha Kalbin Sesi Gibi Bir Kitabı Bu Kadar Çok Beğeneceğini Sanmıyordu.
Kalbin Sesi'nin Yeri Onda Çok Başkaydı.
♥️♥️♥️
Ehuheueueuueueue
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi | Henyang ✓
Short Story♥ Tamamlandı ♥ "Konuşurken Yüzüme Bakmalısın. Bu Saygısızlık." Wong Kunhang × Liu Yangyang. [10BFS SERİSİNİN 10. KİTABIDIR.]