İyi Okumalar~
♥️♥️♥️
"Günaydın Bay Wong, Bugün Şirkete Geldiniz? Şaşırtıcı."
Sekreterinin Sözleriyle Gözlerini Devirdi Hendery. Ardından Tek Kaşını Kaldırarak Baktı Kendisine '-_-' Bu Şekilde Bakan Sekreterine.
"Senden İstediğim Şeyi Yaptın Mı?"
"Aslında Jungwoo Ge'den İstemiştiniz. Ama Bay Lucas Onu Çağırdığı İçin Size Ben İletiyorum."
Hendery Başını Onaylarcasına Sallayıp Sekreterinin Uzattığı Dosyayı Aldı. Kapağını Açıp İçindekileri Okurken Tek Kaşını Havaya Kalkmış, Şaşkınlıkla Sekreterine Dönmüştü.
Dosyayı Masaya Koyup Dudaklarını Yaladı. Ardından Ellerini Çenesinin Altında Birleştirip Ona Ne Oldu Dercesine Bakan Sekreterine Baktı Hendery.
"Hobin Falan Var Mı?"
Sekreter Kız, Duydukları İle Şaşırdı. Normalde Patronu Onunla İş Dışında Konuşmaya Tenezzül Bile Etmezdi.
Bu Yüzden Kendini Gösterip;
"Benim Mi?"
Diye Sordu. Hendery İse Başını Sallayıp Gülümsemişti. Sekreter Kız, Hâlâ Şaşkın Bir Hâldeyken Cevap Verdi.
"Yok Efendim?"
Hendery İse Ayağa Kalkıp Üzerini Silkeledi.
Ardından;
"Hm, Hiç Mi Yok?"
Dedi. Sekreter Kız Şaşkınlıkla Patronuna Bakmaya Ederken Cevapladı Onu.
"Yok?"
Sekreterinin Yanına Doğru İlerleyen Hendery, Dosyayı Da Eline Alıp Açmıştı İlk Sayfasını. Sekreter Kız, Gördükleriyle Gözlerini Büyültmüş, Şok İçinde Patronuna Bakmaya Başlamıştı.
"Bay Wong-"
"Yakalandın Je Shin."
♥♥♥
Aaaa Yakalandım.
Ncmzöçaiaisşxldşsğğ
Bu Arada Ablamın Doğum Günüydü Bugün. Doğum Günü Pastasını Atayım taebrick Merak Etmişti.
EVET ÇİĞKÖFTEDEN YAPTIM ZAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi | Henyang ✓
Short Story♥ Tamamlandı ♥ "Konuşurken Yüzüme Bakmalısın. Bu Saygısızlık." Wong Kunhang × Liu Yangyang. [10BFS SERİSİNİN 10. KİTABIDIR.]