İyi Okumalar~
♥️♥️♥️
"Anlamıyorum Lucas Ge, Körse Neden Tek Başına Dışarıda Geziyordu?"
"Ne Bileyim Hendery? Ya Adam Sıkılmış Hava Almak İstemiştir Belki?"
"Hayır Ge, Başka Bir Şey Var."
Hendery Elini Çenesine Koyup Düşünmeye Başlamıştı. Ama Düşünmeye Başladığı Anda Aklına O Gülümseme Gelmişti.
Ne Kadar Da Tatlı Bir Gülüşü Var...
Düşündüğü Şeyle Şok İçinde Durdu Bir Süre. Cidden Gülüşünü Tatlı Mı Bulmuştu?
"Sikeyim, Sadece Gülüşü Değil. Her Şeyi Çok Tatlı!"
"Ne?"
Dedi Lucas Başını Evraklardan Kaldırıp. Hendery Derin Bir Nefes Aldı.
"Ge, Ben Yangyang'ın Yanına Gidiyorum."
"Kimin?"
Lucas Daha Soramamışken Hendery Çıkmıştı Çoktan Ofisten.
O Tatlı Yüzü Görmek İstiyordu.
♥️♥️♥️
"Merhaba. Nasılsın?"
Yangyang Sesinden Tanımıştı Hemen Kim Olduğunu. İsmini De Hatırladı Hemen, Çünkü Güçlü Bir Hafızası Vardı.
"Merhaba Bay Wong. İyiyim, Sorduğunuz İçin Teşekkürler."
'İsmimi Hatırlıyor!' Diyerek İçinden Sevinç Dansları Yapıyordu Hendery. Ama Dışarıdan Yüzünde Mimik Oynamıyordu.
"Güzel. Daha İyisin Değil Mi?"
"Evet, İyi Oluyorum."
Bir Süre Sessiz Kaldılar. Daha Sonra Yangyang, Elleriyle Oynmaya Başlamıştı. Hendery İse Onu İzliyordu.
"Şey...Siz Ne İçin Gelmiştiniz..?"
Yangyang Kaba Olmamaya Çalışarak Konuştuğunda Hendery Gülümsedi.
"Ayağa Kalkabilir Hale Gelmişsin. Benimle Bahçede Gezmek İster Misin? Bunalmışsındır."
Yangyang Heyecanla Başını Onaylarcasına Salladı. Hendery Ayağa Kalkıp Odanın Köşesindeki Tekerlekli Sandaleyeyi Açtı. Ardından Yangyang'ın Kalkmasına Yardım Edip Kucağına Prenses Tarzında Alıp Tekerlekli Sandeleye Oturttu.
Yangyang Kıpkırmızı Kesilmişti. Resmen Prenses Gibi Taşınıp Oturtulmuştu.
"T-Teşekkür Ederim..."
Yanaklarının Kızardığını Hissettiği İçin Başını Eğmişti.
Hendery, Bu Sevimlilik Karşısında Elini Kalbine Koyup Derin Derin Nefes Aldı.
"Önemli Değil. Hadi Çıkalım."
♥️♥️♥️
Hadi Siz Çıkın :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Sesi | Henyang ✓
Conto♥ Tamamlandı ♥ "Konuşurken Yüzüme Bakmalısın. Bu Saygısızlık." Wong Kunhang × Liu Yangyang. [10BFS SERİSİNİN 10. KİTABIDIR.]