♥ 8 ♥

540 50 20
                                    

Medyadaki Hendery Ateş Ediyor OF OF Şerefsiz *-*

Neyse Oppacı Olmama Challenge'a Devam Arkadaşlar.

İyi Okumalar~

♥♥♥

"Günaydın Yangyang."

Hendery, Zoraki Bir Gülümsemeyle İçeri Girdiğinde Elbette Ki Yangyang Bundan Bi Haberdi.

"Günaydın Bay Wong!"

"Hey, Ne Konuşmuştuk?"

Hendery'nin Sözleriyle Yangyang Uyanıp Başını Eğmişti.

"Tamam...Kunhang. Sadece Birden Şey Edince Şey Oldu."

"Anlıyorum."

Dedi Hendery Kahkaha Atıp. Ama Kahkahasından Bile Belliydi İçinde Bir Sıkıntı Olduğu. Ve Yangyang Bunu Anlamıştı.

"Kunhang, Bir Sorun Mu Var?"

Hendery Hızla Başını Kaldırıp Yangyang'a Baktı. Sıkıntısını Sesinden Bile Anlaması Onu Etkilemişti.

"Yo, Yo. Bir Sıkıntım Yok. Ne Olabilirki Dimi?"

Yangyang Bir Süre Sessiz Kalmıştı. Ardından Başını Eğip Elleriyle Oynamaya Başladı.

"Kör Olabilirim Kunhang. Ama Duygularını Çok Rahat Hissediyorum. Bir Sıkıntın Olursa Bana Anlatmaktan Çekinme. Sana Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum. Çünkü..."

Yangyang'ın Yanakları Hendery'nin Bile Anlayacağı Bir Şekilde Kızarırken Hendery, Cümlenin Devamını Merak Ediyordu.

"Çünkü?"

Dayanamamış, Sormuştu Hendery. Yangyang Başını Daha Fazla Eğip Derin Bir Nefes Aldı. Ardından Da Söyledi O Kelimeleri.

"Çünkü Seni Seviyorum. Sen Benim Kurtarıcımsın. Bende Sana Yardım Edip Senin Kurtarıcın Olmak İstiyorum."

Hendery Beklenmeyen İtirafla Kalbi Hızla Atmaya Başlamıştı. İçinde Birçok Duygu Vardı.

Heyecan, Mutluluk, Çoşku.

Birazda Hüzün.

Gözlerinden Yaşlar Aktı.

Ama Bunların Hepsi Mutluluktandı.

Eliyle Yanaklarını Silerken Ayağa Kalkıp Yangyang'ın Yanına Doğru İlerledi Ve Yanındaki Boşluğa Oturdu.

Elini Yangyang'ın Yanağına Koyup Okşadı Ve İçinde Tuttuğu Sözleri Dışına Vurdu.

"Bende Seni Seviyorum."

Ve Dudaklarını, Hep Merak Ettiği Dudaklara Bastırdı.

♥♥♥

Wuhuuu~!

Kiss :3

Kalbin Sesi | Henyang ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin