3. 🍋

45 19 5
                                    

Sunce se probilo kroz oblake, dok je još pokoja kap kišice koja je posjetila moj grad pala sa moje skoro mrtve kućne biljke koju iz nepoznatog razloga uzgajam napolju. I ako mi je rečeno da tamo ne bi trebala biti.
Da, baš ću ja da slušam neku nepoznatu osobu, u mom slučaju baštovana gospođe Mihajlović, ili Marice kako vam je lakše.

Čovjek mi je tri dana govorio da  slatka biljčica treba biti u kući ali naravno, da ima i sunca u tome uglu u kojem se bude nalazila. Da, baš hoću, zbog čega su sve biljke moje majke propale? Zbog sunca, kojeg u stanu nema. Mrak. Samo mrak. Pa sam ja, logično, svoju biljku stavila napolje, to jest na balkon kojeg prži sunce. I sada gledam Radivoja (moju biljku) kako umire.

- Bilo je lijepo sa tobom. Ali, Bog uzima i daje. Radivoje, bićeš u mom srcu, kao i svi prije tebe. Neću više imati biljke u stanu. Ne mogu taj stres u mom životu. Možda da uzgajam krastavce!

Odlična ideja! Lejla uzgajač krastavaca.
Ne bih trebala praviti, tačnije prodavati limunadu sa Denisom Žgoljom. Volim njegov nadimak!

- Ništa, Radivoje. Meni ovo teško pada, ali da li da te ostavim tu da umreš ili da te bacim u smeće?

(***)

- Znači, tvoja biljka umire?

Denis je u veliki bokal dodavao šećer.

- Da, moj dobri Radivoje.

- Ko još daje imena biljkama? Uostalom, ona već imaju imena.

Slegnem ramenima.

- Ja, i ne znam kako se zove. Ali znam moja mama.

Nasmije se, sipajući limunadu u čaše.

- Ovo je gotovo. Stavi dole u frižider.

Klimnem glavom, uzimajući karton sa napunjenim čašama limunadom.

- Nego, kako si danas?

Upitao me je.

- Veoma dobro. Ti?

- Isto. Mada, iskreno, uvijek može bolje, ali baš uvijek.

Klimnem glavom, u znaku slaganja.

- Malo je oblačno, možda nećemo zaraditi kao i juče.

Tiho izgovorim, gledajući u njegove ruke koje su cijedile limunadu.

- Možda. Nikada ne znaš. Istina, javljali su danas kišu. Taman za kupanje.

- Voliš se kupati po kiši?

- Obožavam. Nema nikoga, naravno, ne kada je neka velika oluja, nego obična kišica.

- Čudno. Nikada se nisam kupala po kiši. Iskreno, i ne volim se kupati u moru. Bazen je meni zakon.

Okrene se ka meni, zbunjen. Svi su zbunjeni kada im to kažem. Ali, živjeti šesnaest godina u gradu gdje svake godine dolazi brdo turista, i naravno gdje se nalazi more  mi se ne sviđa. Tako da mi je lakše i ljepše otići na gradske bazene, kojih, za divno čudo ima mnogo jer se ipak u našem gradu nalazi more.

- Ne voliš?

- Nije da ne volim, ali pune plaže i more to nije moj fah. To mi se ne sviđa.

- Ja obožavam. Mada, logično je, živim tamo gdje more ni blizu nije.

Nasmijemo se oboje na ovo.

- Logično.

Potvrdim.

_______________________________________

nadam se da vam se sviđa! 🌻
malo je kraći od prethodnog.
inače, ne znam da li znate za
biljku Adama. ja sam ju imala,
i sada pored Adama tu je bila i
Eva. kada Adam (biljka) nebi
bio uz Evu on bi  "plakao"
tačnije voda je kapala sa listova
biljke. i tako da sam sa njim pri-
čala dugoo. po tome je nastalo
ovo poglavlje. 😂

Limunada | 🍋Where stories live. Discover now