Bu Da Bir Adım

13 2 0
                                    

Bir şeyler fark ettin bu gece. Geçen sene okulda yaptığın etkinliğe dair görüntüler buldun ve izledin. O an anladın kendini neden bu kadar yıprattığını. Geçmişte yaşadığın olaylardan dolayı içinde yaşadığın bir sıkıntı var. Ne olduğunu bilmiyorsun ama o hep orda. Aslında bu sende bir buçuk yıldır var. Önceden fark etmemiştin. Çünkü yalnız değildin. Aslında yine yalnız değilsin. Arkadaşların var ama okulda kendini çok yalnız hissettin. Okuldaki arkadaşlarınla görüşmemeye başladın. Davranışları hoşuna gitmediği içim iletişimi kestin. Bu yüzden yalnız hissettin kendini. İşte o zaman içine gömdüğün problem gün yüzüne çıkmaya başladı. Son zamanlarda eski sevgilini sürekli görmen ile problem sürekli önünde durmaya başladı. Onu gördüğün zaman elin ayağın titriyor, kalbin çarpıyor. Ama asla neden olduğunu bilmiyorsun. Nefretten olabilir, nefretin yarattığı adrenalin olabilir. En kötüsü ona karşı hala bir şeyler hissesiyor olabilirsin. Ama bilmiyorsun ne olduğunu. Neden olduğunu bilsen çözüm üreteceksin biliyorsun. Ama bildiğin bir şey var. O da geçmişte yaptığın hatalar yüzünden kendini affedememen. Bunu kaldıramıyorsun. Sürekli kendini suçluyorsun. Kendine gelmen lazım. Ne kadar bu şekilde devam edebileceksin bilmiyorum. Ama son zamanlarda yaptıkların için seni tebrik ediyorum. Youtube ve instagramına ağırlık verdin. Kilo verdin. Yani kendine vakit ayırmaya başladın. Bu da bir adım değil mi? Kendini affetmen lazım. Affetmezsen kendi suçlamalarına kendin katlanamayacaksın.

Sevgili Kendim;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin