Kafanı susturman lazım. O kafanın içindr konuşan ses senin mutlu olmanı istemiyor. Önceden kendine inandırdığın yanlış şeylerin hala doğru olduğunu söylüyor. Hayatında boyunca istediğin ilişkiyi, erkeği bulamayacağına inandın. Çünkü bundan 1 yıl önce böyle bir insan dünya da yoktu. Ama sen şu an da hayalinde ki insanla 9 aydır berabersin. Önecen o kadar çok psikolojik şiddete mağruz kaldın ki aşık olamıyorsun. Bu yüzden de onu sevmediğini söylüyor kafanın içi. Ömrünün sonuna kadar yalnız yaşayıp yalnız ölmeni söylüyor. Çünkü önceden buna inanıyordun sen ve tek doğru buydu senin için. Ama öyle değil. Yalnız yaşamak ve yalnız ölmek zorunda değilsin. Hayatında seni gerçekten çok seven ve değer veren biri var. Aldatılmana rağmen güvendiğin, sevdiğin, değer verdiğin iyi bir insan var hayatında. Neden dipte olduğun dönemde inandığın şey için bu güzel şeyi çöpe atasın? Kafanı susturman lazım. Susturmazsan hem kendini hem onu mutsuz edeceksin. Eskiden inandığın gibi sen güçlü bir kızsın. Kafanın susturabilirsin. Geçmişi gerçekten geçmişte bırakabilirsin. Çünkü biliyorsun ki bu senin elinde. Sana senden başka kimse yardım edemez. Kafanı susturman lazım. Onunlayken ne kadar mutlu olduğunu, huzurla olduğunu, zamanın çok çabuk geçtiğini, saatlerin yetmediği, akşam rutininiz bozulduğunda ne kadar sinirlendiğini düşün. Kafanı susturman lazım. Bunu susturmak senin elinde. Onunla yaşayacağım güzel ve mutlu hayatı düşün. Geçmişte yaşadığın kötü olayları değil. Geçmiş her zaman geçmişte kalır. Anı yaşamayı öğren. Sevginin aşktan çok daha önemli olduğuna inan. Aşk geçici, sevgi kalıcıdır bunu biliyorsun ama kafanın içindeki ses sürekli aşık değilsin diyor. Bu da sevginden şüphe etmene neden oluyor. Sevgi daha önemli. Kafanı susturman lazım. Susturamıyorsan bile kulak asma. Dinleme onu. Akli dengesi yerinde olmayan biri bir şey derse onu nasıl dikkate almıyorsan aklının içindeki sesi de dikkate alma. Kafanın içindeki ses dipte olan, mutsuz eski sen. Sen artık o kız değilsin. Bunu kabul et. Güzel şeyleri çöpe atma. Anı yaşa. En önemlisi kafanı susturman lazım.
8 Ekim 2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kendim;
Kısa HikayeBunu sana yazmayı hiç istemezdim. Eğer sana mektup yazıyorsam kötü bir dönemden geçiyorsun demektir.