Part 1-Misterious girl

673 4 2
                                    

Oscar’s P.O.V

Neeee,zakasnicu na trening,ponovo.

/Zvoni telefon/Hulk,ko zna sta se desilo

/razgovor/

-Gde si ti trening pocinje za 5 minuta,Scolari ce te ubiti bolje pozuri...

-Evo krecem,pokusajte da ga zadrzavate nekim glupostima stizem za 5 minuta.

-Bolje ti je da si pozurio,nemam nameru da se smaram sa Scolarijem samo zato sto ti kasnis.

Usao sam u kola,nagazio na gas i krenuo.Isao sam po nekoj stazi koja izgleda malo ko litica a ispod se nalazila reka Glossy.poznata je po svojoj duzni i jakoj struju koja nosi sve sto joj padne pod ruke...U tom trenutku dok sam razmisljao o tome,slucajno sam pogledao u reku i video kako reka nosi neku osobu i upravo ju je izbacila na obalu.Odlucio sam da ne odem na trening vec da vidim kako je ta osoba,ipak je u pitanju neciji zivot.Ostavio sam kola i spustio se niz tu strum stazu do reke...Osoba je lezala na stomaku a po sebi je imala trske i jos koje kakve trave...Okrenuo sam je i video sam da je to neka devojka.Srce joj je jako slabo kucalo pa sam joj dao vestacko disanje mozda to moze pomoci.Kada sam joj dotakao usne nesto me je trznulo u telu,to je bio neki cudan osecaj koji nikada nisam osetio,nema veze...devojka je pocela jace da dise i polako je dolazila svesti.Otvorila je oci,cim sam je pogledao izgubio samse u njenom pogledu.Znam da nije vreme ali posle tog pogleda osmotrio sam je celu.Koza bela kao sneg,njena valovita kosa boje kestena sjajna kao mesecina a gusta kao griva isla joj je preko lica,preko njenih usana boje mesa.Jednom recju vestina majke prirode premasila je granice.Pribrao sam i zapoceo razgovor dok je ona dolazila svesti.

-Hejj,kako si?

-Dobro sam,hvala ti sto si me spasao

-Otkud ti u reci trebalo bi da znas da je struja te reke toliko snazna da nosi sve sto u nju upadne.

-Bila sam na nekoj zurci,neko mi je sipao alcohol u pice i kao sto verovatno znas sta se desi kada popijes malo vise alkohola tako se i desilo meni,prilikom povratka kuci peske jer je bilo opasno da vozim,nesvesno sam halucinirala misleci da je iznad reke bila neka ograda da malo pristanem i tako sam upala u reku.

-Najbitnije je da si ziva,/rekao sam to sa osmehom na licu/,ovaj ja sam Oscar

-Da nikad vise necu piti,inace ja sam Jennifer drago mi je

-Pozvacu prijatelje da dodju ovde po nas posto trenutno nemam goriva.

-Okejj nadam se da ti nisam na teretu

-Naravno da nisi /govorio sam to dok sam trazio Neymarov broj/

RAZGOVOR

-Stari gde si ti Scolari ce te ubiti sto nisi bio na treningu!

-To sad nije bitno,nego slusaj me ja sam kod reke Glossy dodji sa jos nekime kolima ovde je jedna devojka koju sam izvadio iz reke mogla je umreti,odvescemo je kod mene da se presvuce i da se malo ugreje,eto zato nisam bio na treningu bitniji je neciji zivot nego jedan trening na kojem bi me Scolari mucio.

-okej povescu Danija stizemo za 15 minuta.

Neymar’s P.O.V

Pozvao sam Danija

-Izadji ispred kuce kupim te za 5 minuta

-Starii sta ti je sta si tako uzbudjen i uzurban?

-Zvao je oskar rekao je da dodjemo kod reke Glossy,iz nje je izvadio jednu devojku koja je upala u reku

-Pa hajde kreci ne odugovlaci neciji zivot je u pitanju

-Evo me ispred kuce sam ti izlazi.

________________________________________

Stigli smo,prvo smo se malo zadubili u prizor:nepoznata devojka i Oscar su svo vreme pricali i smejali se,bili sun am okrenuti ledjima pa nas nisu videli.

-Khm khm /rekao sam ja/

-Cim su to culi mahinalno su se okrenuli,u oci me je pogledala prelepa devojka kestenasto braon kose i ociju.Nekoliko minuta sam tako gledao izgubljen u njenim ocima,taj moment je prekinuo Oscar zakasljavajuci se.

-Krenimo,Jenny /nadimak,skontala sam d ace me mrzeti da stalno pisem Jennifer haha/ tebi je sigurno hladno jer si u mokroj odeci.

-Mogli bismo vise krenuti stojimo ovde 15 minuta bez veze /rekao je dani/

-Jenny i Dani su krenul i polako ispred mene i Oscara a cim su oni malo vise bili ispred nas primetio sam kako me neciji pogled svo vreme ljutito posmatra.Okrenuo sam se is a svoje leve strane video sam Oscarove oci koje su mi govorile da se drzim dalje od Jenny ali ipak odma na startu sam znao da je to prakticki ne moguce,njene kestenaste oci i usne boje mesa su me konstantno privlacile svakog minuta sam zeleo da osetim njene usne na mojima.Stigli smo kod Oscara.

Oscar’s P.O.V

Stigli smo kod mene,posto sam imao sestru rekao sam Jenny da ode u njenu sobu id a izabere nesto sto bi obukla da ne seta u mokroj odeci.Odabrala je ovo elegantno-kezual izgledala je savrseno http://www.polyvore.com/cgi/app

Kada je izasla kod nas svi smo zacutali,niko nije mogao da ispusti nijednu jedinu rec.No,predjimo na stvar,uzasno me nervira kada Neymar pilji u nju ko da bloody marry stoji pred njim,nadam se das am mu onim pogledom dao do znanja da ne zelim da se petlja sa njom jer je ona moja.

__________________________

Ljudi ja znam da uvod i nije nesto specijalanali,vremenom cu se truditi da vam docaram svaki naredni deo,sledeci deo najverovatnije sutra,delovi ce biti redovni bez uslova mada bih volela da mi ponekim komentarom date do znanja da vam se prica svidja a mozda i ne svidja :)

Addicted to you /neymar/Where stories live. Discover now