Part 4-Good Morning Darling!

218 3 0
                                    

Oko nas je bila guzva,ugl sve fotografi koji su bili zeljni da pribave ovu vest da je Neymar nasao devojku id a stave tu vest na svoju naslovnu stranu.

Oduvek sam zelela da oko mene bude ovakva guzva paparaca ali sad vidim koliko je zapravo tesko kad si popularan.

Neymar me je uhvatio za ruku /ah istopim se kad me dodirne/ i povukao kroz guzvu.

Trcali smo koliko sun as noge nosile,hvala Bogu pa nisam obula stikle!

Trcali smo tako nekih 5 minuta dok nismo stigli do neke zapustene kuce.

Po Neymarovom stavu prema toj kuci vidim da je dobro poznaje.

Odveo me je unutra,kuca je bila bas stara,sve je bilo prasnjavo i polu raspalo.

-Neymare,sto smo ovde?

-Ova kuca mi jako znaci,ovde dolazim kada zelim da razbistrim glavu ili ako imam neki problem.

Krenula sam da se penjem niz stepenice ali me je Neymar brzinom svetlosti uhvatio za podlakticu i sprecio da se popnem.

-Nemoj se penjati tu,stepenice su polu polomnjene,mada prica se da je jedan arhitekta izgradio ovu kucu za svoju dragu,po njenom ukusu id a ju je na tim stepenicama zaprosio.

Ona se popela niz stepenice i stajala gore a on je posto je bilo 14 stepenica,svaka stepenica je znacila jednu rec i sacinila recenicu:Da li bi me ucinila najsrecnijim covekom na svetu i udala se za mene?

-Awwww bas je romantican.

Je li pristala?

-Pristala je,ali sui h njeni roditelji sprecili,ona je u tom selu (Seabrook-Sibruk) bila samo dok je bilo leto,upoznali su se na vasaru,povremeno su se zavoleli ali eto nije im se dalo.Slao joj je pisma svaki dan znaci 365 pisama,ali nista nije videla jer ih je njena majka krila od nje.Sreli su se posle 7 godina kada je on renovirao ovu kucu onako kako mu je ona rekla dok su bili u ljubavi.Postao je guverner.Pred svoje vencanje ostavila je verenika i posla sa njime.

-Awwww,e to je prava ljubav!

-Da,ko sto ce i nasa biti,ali j ate nikad necu pustiti da odes,sada si moja.

Dok je to govorio polako mi se priblizavao ljubeci me lagano po vratu,obgrlio me je oko struka i privukao do zida.Prepustila sam se jer ga stvarno volim.Njegove vatreno vrele usne spojile su se sa mojima,neopisiv osecaj.Ljubili smo se celu noc pricajuci o nasoj buducnosti,divna noc

Sledeci dan

Neymar’s P.O.V

Nadam se da joj se svidela sinocna noc,ah kad bih ja nju tako zaprosio,bez obzira sto je kuca stara i oronula,za mene je to jedan od najjacih simbola ljubavi jer ono sto je taj covek uradio u toj kuci je nesto najgenijalnije sto sam ikada cuo,divim mu se a tako romanticnoj i jedinstvenoj ideji.

Iako je danas tmurno i kisovito vreme,nece me spreciti da provedem jos jedan dan sa mojom Jenny.

Mislio sam da je veceras pozovem kod mene da gledamo neke romanticne filmove,znam da ona to voli,jako je osetljiva,nezna i neukrotiva.Kada nju gledam,kao da gledam raj,Bogus am zahvalan sto mi je podario ovako snaznu ljubav,zauvek cu je cuvati!

Uzeosam telefon i okrenuo njen broj,javila se onako kako samo ona ume zavodnicki a u isto vreme krhko i nezno.

-Ljubaviii!

-Ehejj malena,da li si za jedno filmsko vece nocas?

-Naravno,mogla bih te gledati celu noc.

-I ja tebe ali mislim d ace nas romanticni filmovi u tome spreciti

-Aww bebo moja evo dolazim za pola sata vidimo se kissic !

-Kissic./prekinuo sam,samo je meni Bog podario ovo cudo od ljubavi,da me pitaju zivot ili ona rekao bih da je to isto./

Jennifer’s P.O.V

Obozavam ga!

Samo on moze tako na svoj nacin da mi ulepsa bilo koje doba dana ili noci,idem da se spremim jos ce se naljutiti jer cu zakasniti ako ne krenem da se spremam.

Uvila sam lagane loknice figarom,znam da to voli.

Obukla sam neku laganu haljinicu i plitke starke.

Krenula sam lagano putem do njegove kuce ali su me na moju veliku zalost spopali novinari.Posto mi se nije dalo da odgovaram na silna pitanja samo sam izustila jednu recenicu:Ako cete da me pitate da li sam u vezi sa Neymarom evo potvrdicu vam JESAM a sad me molim vas ostavite na miru.Osetila sam olaksanje kada sam to rekla.Stigla sam.Pokucala sam a vrata mi je otvorio on,moja najveca ljubav sav doteran u odelu,prijatno sam se iznenadila.

Usla sam unutra i videla sam jedan sto na kojem je bio ogroman buket ruza sa dva tanjira i mirisnim svecicama u obliku srca.

-Neymare,pa sta je ovo? Sve si ovo sam spremio?

-Naravno,moja ljubav mora imati kraljevski docek!

Kada je to rekao dzentlmenski mi je odmaknuo stolicu da sednem a zatim je otisao u kuhinju.

Nakon par sekundi videla sam ga kako donosi tanjjire sa hranom,moram priznati da izgleda ukusno.

-Sve si to sam pripremio?

-Da,hajde probaj da cujem kakvo misljenje imate o specijalitetima najboljeg kuvara Neymara Da Silve Santosa.

Probala sam,stvarno sam se iznenadila,zaista ima dara za kuvanje.

-Mmmmm ovo je perfektno,zasluzujete sve pohvale.

Zavrsili smo sa jelom,otisli smo na kauc u njegovoj dnevnoj sobi,legli smo zajedno i gledali film The fault in our stars.Rasplakala sam se tokom filma a on me je poljubio onako kako samo on zna,obrisao mi je suze i pred kraj filma je krenuo strastveno da me ljubi,znam sta je smerao i vidim kuda to ljubljenje void,prepustila sam se.

-Nosi me u sobu.

-Sigurna si?

-Da,samo....meni je ovo prvi put./bilo mi je malo neprijatno kada sam mu to rekla/

-Ne brini,bicu nezan.

uzeo me je u ruke pa sam ga tako u njegovom narucju lagano ljubila.Stigli smo do sobe u kojoj je bio ogroman bracni krevet sa laticama ruza po njemu naslaganim u obliku srca.Dobro je ovo smislio ccc sledeci put cu ja biti mastovitija od njega.

Sve je bilo savrseno,pa kako das a njime i ne bude savrseno.Posle nizova predivnih momenata uzeo me je ponovo u narucje i odneo na terasu sa koje je bio predivan pogled.Pun mesec je obasjavao more koje je blistalo.Sedeli smo tako malo dok mi se nije prispavalo.

-Neyy,spava mi se da li bi me odneo do sobe? /kada sam ga to pitla napravila sam puppy face :3/

-Naravno malena,sto se mene tice mozes mi i u narucju zaspati,nece mi smetati.

-/pospano sam ga poljubila/

Kada me je stavio u krevet i lepo me ususkao legao je pored mene lagano me ko malo dete mazeci po kosi,brzo sam zaspala.

Jutro

Neymar’s P.O.V

Noc je protekla bolje nego sto sam islio,spava mi na bedrima kao andjeo,posto sam se probudio pre nje gledao sam je tako neko vreme,sada tek vidim koliko sam ja srecan covek zahvaljujuci njoj.

Ubrzo se probudila.

-Dobro jutro ljubavii!

-Dobro jutro medo mojj,obozavam te♥

-I ja tebe!

Doruckovali smo pa smo krenuli u setnju,tako setajuci videli smo guzvu na putu progurali smo se i videli smo.....

__________________________________

Addicted to you /neymar/Where stories live. Discover now