Part 3-I Love You

187 6 1
                                    

scar’s P.O.V

Cupkao sam po sobi cekajuci da mi Jenny odgovori na poruku,jojj plasim se,ko zna sta misli o meni sada.Mozda nisam trebao da je pitam da izadjemo,Oscare budalo smiri se ne moze se nista lose dogoditi!

Jennifer’s P.O.V

Kako je dosadnooo,sedim pored prozora i posmatram kapljice kise kako klize niz prozor,ah kako su lepe i sjajne ko mesecina koja obavija parkic preko puta moje kuce.

Od onog dana kada sam videla njegove sjajne oci i njegov ocaravajuc osmeh ne mogu dag a izbacim iz glave,ah kad bih dobila bar jedan poziv ili poruku od njega ulepsao bi mi citav dan....Kako je samo leeep.Moje razmisljanje prekinuo je telefon svojom krestavom ali hvala Bogu kratkom melodijom koja svira kada mi stigne poruka.

Poruka je bila od Oscara!

I glasila je ovako:”Heyy Jenny Oscar je hteo bih da te pitam ako bi zelela veceras samnom u klub.”

Nisam znala kako da mu odgovorim a da ne ispadnem napadna jer smo se tek upoznali. Nadam se da ne zeli nista ozbiljno jer moje iskre ljubavi vuku me prema Neymaru. Ovo je prvi put das am se zaljubila u nekoga posle glupavog Davida! Odgovorila sam ovako:”Hejjj,mozee ali u koliko sati?”

Ubrzo mi je stigla poruka:”Pokupicu te u 8 budi spremna do tada,vidimo se ”

Tek je 4 sata sto znaci da imam malo vremena da iskoristin na sebe-razmisljajuci o svojoj proslosti.

/Flashback/

Bilo je to pre 2 godine,bila sam najsrecnija osoba na svetu,imala sam najboljeg decka koji me je dusevno ispunio srecom i radoscu!

Sve je to nestalo za jebenih 20 minuta /izvinite zbog psovke ali tako mi je nekako lakes da se izrazim/

Trebalo je da odem do njega u 5 jer je imao neko iznenadjenje,bila sam jako jako uzbudjena,odlucila sam da ja njega iznenadim takosto cu doci malo ranije,spremila sam se pa sam krenula.Posto je i on meni a i ja sam njemu dala rezervni kljuc od kuce polako sam se usunjala,proverila sam sve prostorije a preostala mi je jos samo njegova soba sa velikim bracnim krevetom na koji bi se uvek bacila kad dodjem kod njega.Otskrinula sam vrata sobe i videla njega kako se khm khm sa nekom meni poznatom osobom-mojom najboljom prijateljicom Rebekom,cim sam to videla samo sam sutnula vrata toliko jako da kad su zalupila o zid jedna casa na stolu se zatresla.

-Jennifer..ovaj,....sta ti radis ovde? /videla sam strah u njegovim ocimadok je to govorio jer je znao das am sposobna za sve kad me neko izda/

-Ljubavi moja,pa kako si? Jel ti lepo sada kada te voljena devojka vidi u krevetu sa njenom najboljom drugaricom ili sada bolje reci najvecom droljom na svetu?

-Alo Jennifer ne vredjaj jer ces imati posla samnom! /rekla je vec pomalo uplasena ali sa malko savouverenosti rebeka/

-Ti ces itekako imati posla samnom posle ovoga!

-Pusti je nije ona kriva! Ja sam kriv ne diraj nju! /rekao je David,krv mi prokljuca kad ga spomenem/

-Hmmm 1 ili 2,1 ili 2, 1 ili 2...ah tezak je izbor

-Sta govoris ti sta 1 ili 2? /zacudjeno je pitala rebeka/

-Razmisljam hoce li trebati 1 ili 2 bolnicka kreveta mada mislim da cu se opredeliti za 1 jer ce neko zavrsiti 3 metra pod zemljom-u grobu!

Uplaseno su se pogledali jer su znali da se ja nikad ne salim kada sam ljuta.

Davide,posle ovoga neces moci da se sastavis samo,nesto pokusaj da ucinis u svoju odbranu pa cu te hendikepirati bices ceo zivot prikovan za stolicu!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Addicted to you /neymar/Where stories live. Discover now