Jennifer's P.O.V
-Osecam se jako cudno,kada sam bila pijana osetila sam da sam u vodi ali nisam mo0gla da plivam pa sam se samo pustila jer sam mislila da je dosao kraj zbog glupog alkohola,ali eto kao da je sam Bog poslao Oscara da me spase,bicu mu zahvalna ceo zivot zbog toga.No,da predjemo na stvar,Oscar mi je rekao da izaberem stacu da obucem,to sam obavilaali bilo mi je nesto jako jako cudno,cim sam usla u sobu u kojoj su bili Dani,Oscar i Neymar nastala je tisina.
Neymar's P.O.V
-Wooow,cim je usla u sobu vilica mi je visila do poda a srce mi je pocelo jako kucati,ne znam da li taj osecaj imaju zaljubljene osobe ali ja mislim da sam se zaljubio.Ne mogu vise ovako,vidim da se ona i Oscaru dopada,ne znam sta da radim moramo razgovarati,ne mozemo se takmiciti ko je bolji ili ko ce je osvojiti moramo se nekako dogovoriti.
Oscar's P.O.V
Znam da se Jenny svidja i Neymaru ali to ne moze tako,mora je imati jedan,spreman sam na sve kako bi je osvojio,on je imao milion prilika ali sve ih je iskoristio za jednu noc a jos ima i dete! Mozda nije razmisljao ni kako ce Jenny reagovati na cinjenicu da on ima dete,ma sigurno i nju hoce samo za jednu noc ali ja je ne dam,ne moze neko tako gaziti zenski rod time sto ce devojke koristiti na samo jednu noc.Tome mora doci kraj,bude li bilo sta pokusao sa Jennifer ja cu ga svojim rukama zadaviti,bez obzirana to sto smo dobri prijatelji red je i na mene da se srecno zaljubim! Video sam da me gleda,ah kad bi taj pogled trajaosatima,ne bih skidao pogled sa njenih ociju najmanje 5 sati.Svi smo shvatili da je situacija pomalo neprijatna pa sam ja zapoceo razgovor.
-Jenny,kako si?
-Dobro sam zahvaljujuci tebi! /rekla je to sa osmehom,topio sam se dok me je gledala/
-jesi li gladna?
-Pa....malo ali nije ni vazno ionakocu sada jos malo krenuti kuci pa cu nesto jesti
-Ne,to ne dolazi u obzir! Jesces ovde,ne prihvatam "ne" kao odgovor
-Okejj kad si vec navalio!
-E tako moze.
I tako smo dok je ona jela malo cavrljali o raznim temama i glupostima,posto sam primetio da mi se stalno smesi kad se meni obraca video sam ljubomoru u Neymarovim ocima i zacudjen pogled koji nam je Dani upucivao svaki put kad se nekome od nas dvojice obrati Jennifer.
Bila je gotova sa jelom,jos malo je sedela nakon cega smo trebali da je odvezemo kuci,bilo mi je zao sto ide al bilo bi glupo da je pitam da jos ostane jer je verovatno umorna
-Jenny,posto cemo sada da te vodimo kuci,reci nam gde zivis./rekao je Dani/
-Rekla mu je adresu pa smo krenuli.
-Kadasmo stigli videli smo prelepu vilu,to je sigurno njena kuca izasao sam za njom.
-Jenny,stani
-Sta je bilo Oscare?
-Mislio sam ako bi zelelada mi das svoj broj pa da se cujemo jos,jer si stvarno divna prijatlejica i mnogo mi je drago sto sam te video u reci i sto smo se upoznali.
-Naravno
Dala mi je svoj broj,dala mi je svoj broj ne mogu da verujem,srecan sam ko malo dete!!!
/posle par dana/
Hmmm......danas konacno nemamo treninge pa sam mislio da pozovem Jenny da izadjemo u klub
Uzeo sam telefon nasao njen broj i poslao poruku:"Heyy Jenny Oscar je,hteo bih da te pitam ako bi zelela veceras samnom u klub.
Smognuo sam malo hrabrosti i poslao poruku,sad treba da sacekam odgovor.Cupkao sam po sobi kada sam zacuo zvuk telefona odmah sam skocio,video sam poruku od Jenny u kojoj je pisalo: