Ta chwila zdawała się nie mieć końca kiedy usłyszeliśmy chrząknięcie za nami. Powoli odsunęliśmy się od siebie. Spojrzeliśmy do góry, a tam Newt. Był wpurwiony. Tak słodko marszczył nosek. NIE! NIE SŁODKO! CO SIĘ ŻE MNĄ DZIEJE? Sama nie wiem co o nim sądzę... Z jednej strony prawie cały czas się kłócimy. Z drugiej no nie zaprzecze j e s t p r z y s t o j n y. Wracając do sytuacji. Wraz z Gally'm podnieśliśmy się z ziemi, a po chwili zostałam odepchnięta i mocno uderzyła głową o ziemię. Kątem oka dostrzegłam, że Gally i Newt zaczęli walczyć. Już dalej nic nie widziałam, bo prawdopodobnie straciłam przytomność...
¦¦GALLY¦¦
Walczyłem wraz z moją przyjaciółką kiedy ta zrobiła salto do tyłu i kopnęła mnie w twarz. Ja nie zostawiłem jej dłużny i podciąłem jej nogi tak, że wywróciła się na mnie. Nasze usta dzieliły milimetry. Nie wiem dlaczego ale popatrzyłem w jej oczy i pod przypływem emocji ją pocałowałem.
Ta chwila mogła trwać wiecznie. W pewnym momencie usłyszeliśmy chrząknięcie za nami. Powoli odsunęliśmy się od siebie. Popatrzyliśmy do góry, a tam stał wpurwiony Newt. Wstaliśmy z ziemi i wtedy się zaczęło. Zastępca przywódcy rzucił się na mnie z pięściami, odpychając Ann, która upadła na ziemię. Uderzyła głową o kamień i straciła przytomność. Zebrałem całe siły w sobie, po czym odepchnąłem chłopaka od siebie. On się zatoczył do tyłu i przewrócił się. Ja wykorzystałem ten moment podbiegając do mojej księżniczki. Leżała nieprzytomna. I chyba dopiero wtedy blondyn zobaczył co zrobił.
-Plastry! Zabierzcie ją! - wydał polecenie Alby, kiedy zobaczył co się stało.
Już chciałem rzucić się na blondyna ale musiał mnie przytrzymać Minho, Louis, Luke i Alex. Po chwili Clinta i Jeffa już nie było wraz z moją przyjaciółką. Poszedłem za nimi. Chłopcy opatrzyli jej głowę. Siedziałem z nią całą noc.
================================
LUDZISKA! JA SERIO NIE WIEM JAK TO ZROBIŁAM ALE ZNOWU MAMY 300 SŁÓW! HAH PROSZĘ SUCHYCHLEBEK ŻEBYŚ MNIE NIE ZABIŁA! 😂 DO NASTĘPNEGO! BAYO! ❤️❤️❤️
CZYTASZ
Więzień Labiryntu // Inna Historia [ZAKOŃCZONE]
ФанфикNie ma i nie będzie jak na razie 😘 500 wyświetleń ~ 28.05.2020 (dopiero teraz zauważyłam)