3

640 7 0
                                    

   Țrrrr, țrrrr
Doamneee, cine dracu a inventat alarma nu știu. Daca o sa îl văd o data o sa îl împușc in cap. Mă trezesc leneș din pat și mă gândesc dacă să plec la liceu sau nu. Imediat mi-a venit în minte chipul acelei fete care mi-a dat lumea peste cap. Trebuie sa fac ceva. Astăzi merg la liceu și vorbesc cu ea dacă după ore vrea sa meargă cu mine undeva. Zis și făcut. M-am dus repede mi-am făcut un duș, m-am îmbrăcat într-o pereche de blugi albastri închiși, un tricou alb și geaca mea de piele și am plecat la drum. Am ajuns in 15 minute la liceu și cobor repede din mașină. Caut disperat chipul acela frumos, dar nu îl văd. Mă duc în clasa să intreb. Poate știe cineva de ea.
- Alexandra! Tip in gura mare către colega ei de bancă. Trebuie să știe ceva.
- Da Alex
- Alexandra spune-mi repede te rog, unde este Emma?
- Nu știi? Doamnee, ce s-a întâmplat?
- Nu, ce sa știu?
- S-a certat cu ai ei și azi nu vine
Slava Domnului că nu este nimic grav
- Mersi mult Alexandra
Ies repede din școală și mă duc la ea acasă. Mi-e frică să bat la ușă, poate apare mama ei așa că iau o scară și urc la ea la geam. Sper sa îl nimeresc. Când am urcat prințesa mea plângea. Urăsc să o văd așa. Bat in geam și chipul ei zâmbește. Doamnee trebuie sa fie a mea.
- Alex, ce cauți aici?
- Am venit să te văd. Am fost îngrijorat
- Mulțumesc
- Ce s-a întâmplat?
- M-am certat cu mama
- Off, spun asta și o iau în brate. Vreau sa vii cu mine undeva
- Unde?
- O sa vezi..ai încredere în mine?
- Normal că am
Sper că va plăcut!

După ce ne-am îndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum