12

172 4 0
                                    

P.O.V Alex
   Mă trezesc cu o durere insuportabila de cap. Dracu m-a pus aseară sa beau. Sper doamne sa nu- fii zis ceva greșit Emmei. Merg jos și iubirea mea face de mâncare. Sunt îndrăgostit până peste cap de fata asta.
- Te-ai trezit raza de soare.
- Cat am dormit?
- Nu mult. Este 10:40.
- Am dormit ceva
Mă așez la masa și mananc repede. Când vreau să mă duc în camera, mă trezesc cu o pastila și cu un pahar cu apa.
- Ce este asta?
- Pastila ta de cap, știu că îți plesnește capul de aseară.
- Emma, nu te-am înșelat cu Amber
- Stiu, trebuia să am încredere în tine, și nu am făcut-o. Îmi pare rău
- Tu ești tot ce am. Și nu te-as putea rani.
O sărut pe buze și ne îndreptăm spre dormitor.
Seara
Suntem în mașină, ne îndreptăm spre casa. Emma a spus ca nu vrea sa meargă acasă și vine la mine. Niciodată nu am știut ce se întâmplă la ea acasă si vreau sa o ajut. Daca se poate vreau sa mă mut de acum cu ea. O iubesc. Am inceput sa o iubesc dar îmi este frică să imi exprim sentimentele. Poate să nu simte la fel. S-au poate o sa ma creadă un nebun. Dar niciodată nu m-am îndrăgostit așa de tare. Mereu m-am jucat cu fetele si le-am avut la degetul meu mic dar acum este invers. Simt ca sunt la degetul ei și tot ce mi-ar cere, eu i-aș da chiar daca trebuie sa trec prin foc pentru acel lucru.

După ce ne-am îndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum