1

2K 15 3
                                    

    Sunt Alex, am 19 ani și sunt foarte tare. Nu cred în dragoste sau dulcegării. Eu vreau doar sex, atât. Dragostea este pentru nătărăi. Tind sa cred că uneori dragostea te distruge. De aceea nu mă îndrăgostesc, ci doar fac sex. Este mai simplu. Acum mi-am făcut un duș și am plecat la Amber. Ea nu este iubita mea , este doar o fată cu care mă distrez când mă plictisesc. Până acum nicio fată nu mi-a pus capac. Mai mult eu le-am pus 😉. Mâine este prima zi de școală și vor venii și boboacele. Acum că sunt a 12 a am o mare responsabilitate să am grijă de ele. Dar nu de toate. Tocmai m-am urcat în mașină și pornesc către Amber. Am dat drumul la muzica tare, și am mers cu o viteza de spui că toată viața mea depinde de asta. Am ajuns și în fața casei ei și am început să bat la ușă. Nici nu am bătut bine că blondina mea mi-a deschis ușa.
- Hmm, ai întârziat scumpete
- Știi foarte bine că nu sunt punctual.
După ce am spus asta am sarutat-o și am mers cu ea sus. A doua zi dimineață mă trezesc cam leneș și mă duc la baie. După ce mi-am făcut duș a intrat și Amber după ne-am îmbrăcat și am pornit spre mașină. Ajunși acolo am parcat la locul meu obișnuit și ne-am întâlnit cu prietenii noștri. In ultimul timp am umblat mult cu Amber. Unii chiar au crezut că avem o relație. Mie doar îmi place să mă distrez cu ea, atâta. Intrăm in liceu, dau palma mai cu toți după mă duc la dulapul meu. Lângă mine se afla aici fată super frumoasă. Era brunetă, ochii căprui și o piele atât de catifelată.
- Oo, bună
- Mbb, bună
- Eu sunt Emma
- Alex
Sper că va plăcut!

După ce ne-am îndrăgostitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum