Five

2.1K 185 266
                                    

Patronumun bakışları üzerimde çekinmeden dolanıyordu. Ona düne oranla fazlasıyla 'gösteri' yapmıştım ve şimdi tek yaptığım başımı az önce adeta dolaştığım direğe yaslayıp onu izlemekti. Başka bir şarkıya geçtiğim anda bana yeterli olduğunu ancak burada kalmamı ve benimle bir şey konuşmak istediğini söylediği için gitmemiştim. Arkada kısık sesle çalan şarkı ve arsız bakışları içimde ki merak duygusunu arttırıyor ve bir yerden bir çarşaf bulup fazlasıyla açıkta olan vücudumu kapatma isteğimi uyandırıyordu.

Gözler yoluyla seks bulunmamışsa bunu karşımda ki adam kesinlikle bulmuştu, evet.

''Kylie değil mi?''

''Evet efendim.''

''Güzel güzel...''

Durakladı ve bitmek üzere olan içkisini bitirerek kristal bardağı önünde ki masaya bıraktı. Boğazını temizleyip oturduğu yerden kalktığı sırada zayıf vücudunu izledim. Normal şartlarda olsa böyle zayıf ve çelimsiz gözüken erkeklere asla bakmazdım. Ama adam yüzünün güzelliğiyle bütün işi bitiriyordu.

Siyah ve kaliteli olduğu belli olan ayakkabıları önümde durana kadar adımladı. Önümde durup dövme ve yüzüklerin süslediği elini bana uzattığında bir süre eline baktım. Ardından başımı kaldırıp gözlerinin içine bakarak elini tuttum ve oturduğum yerden nihayet kalktım. Vücudunu benim vücuduma biraz yakın tutarak son derece rahat bir tonda konuştu.

''Kylie sana aşağıda söylediğim şey muhtemelen sende bir merak uyandırmış olabilir.''

''Açıkçası evet efendim.''

Dudaklarını yaladı ve başını salladıktan sonra konuştu.

''Vücudunun güzelliği hakkında uzun bir süre konuşabilirim. Ancak mesele striptize gelince o konuda pek başarılı değilsin. Kendini biraz daha geliştirene kadar bana maddi kendine psikolojik zarar verme diye bir süre sadece bana striptiz yapacaksın.''

''Elimden gelen bu beni izlemek isteyen böyle izlesin.Size kalkıp aşağıda ki kızlar kadar güzel striptiz yapamam bu yüzden insanlar sizi maddi beni psikolojik zarara uğratacaksa, uğratsın.''

Sanırım ona karşı kurduğum en uzun cümle bu olmuştu. Karşılık olarak bir kaç saniye beni süzdükten sonra güldü.

''Biliyor musun Kylie ben bu işe 'Kylie diye biri gelsin berbat dans etsin ve bana para kaybettirsin' diyerek girişmedim. Madem elinden geleni bu kadardı yapmasaydın o zaman. Amerika'da yaşıyoruz ve burada iş alternatifi çok güzelim.''

Dudaklarımı birbirine sıkıca bastırdım ve kendimi sıktım. Normal şartlarda olsa o çarpık gülüşüyle bana sergilediği dişleri söküp eline verebilirdim.Ancak maalesef bu işten gelecek paraya ihtiyacım olduğu için sessiz kalmaktan başka çarem yoktu. Yenilgiyle başımı salladıktan sonra konuştu.

''Şimdi gidebilirsin yarın karşımda tekrar böyle cesur konuşmalar yapmana izin vereceğimi düşünüyorsan, yanılıyorsun.''

Hiçbir tepki vermeden hızlıca odasını terk etmek üzere adımladığım sırada bu adamla daha çok işimin olacağını anlamıştım.

****

''Bu işi senin iyiliğin ve ihtiyaçların için yapmak zorunda kalmasam böyle aptal bir ucubeyle uğraşmazdım. İşittiğim, gördüğüm veya göreceğim her şeye senin için katlanıyorum katlanırım da bebeğim. Umarım annenin kısa zamanda bu işe ihtiyacı kalmaz ve normal standartlarda bir işe başlar.''

Raja bana dikkatle bakmayı sürdürürken istemsizce onun bu bakışlarına güldüm. Benim gülüşüm kızımın meleksi bir tınıya sahip olan kahkahasını kulağıma ulaştırdığında evde ikimizin neşeli kahkahaları yankılanıyordu.

No Limit | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin