Hoofdstuk 15

2.6K 137 1
                                    

Ik werd rustig wakker. Door wat? Geen idee.

Ik opende zacht mijn ogen en zag dat ik nog de enigste was die in bed lag.

We zijn ondertussen al 3 dagen verder en ik ben weer thuis. Ashton en de jongens hebben veel voor me gezorgd enzo, ookal was het niet echt nodig.

We zijn sinds gisteren bij mij thuis en Ashton blijft nog 1 dag langer.

Ik heb hem dan toch kunnen overtuigen dat hij verder moest gaan met zijn tour en niet met mij moest inzitten.

Hij heeft wel 1 concert afgezegt, maar dat was oke, ik ben blij dat hij er niet meer afzegt..

Ik ging op mijn rug liggen en geeuwde nog een keer. Dat is normaal, toch?

Ik hoorde iemand de trap opgaan en ik was benieuwd of hij/ zij in mijn kamer kwam of niet.

Ik hoorde de deur zachtjes open gaan.

"Goeiemorgen!" Zei ik als teken dat ik wakker was.

"Goodmorning Princess. Je bent wakker.." Zei Ashton die de kamer verder binnen kwam.

Ik knikte mijn hoofd en keek verbaasd naar de plateau die hij vast had.

"Wat is dat?" Vroeg ik als ik recht zat.

"Ontbijt op bed!" Zei hij tevreden en plaatste de plateau op mijn schoot.

Ik glimlachte automatisch als ik zag wat er allemaal op de plateau lag.

Twee crossants, een omelet met spek, een paar sneetjes brood, een paar pannenkoekjes, glazen en een karton fruitsap.

"Ash.." Zei ik maar hij onderbrak me.

"Te. Te. Te. Eet nu maar!" Zei hij en lachte even.

"Waar is Soph?" Vroeg ik als ik een snee brood nam.

"In haar kamer, wacht ik haal haar wel even." Zei hij en verdween uit de kamer.

Ik glimlachte. Ik keek nog eens naar de plateau en schudde mijn hoofd. Dat is nu echt typisch Ashton om mij als laatste dag te verwennen.

"Mammie!" Kwam Sophie de kamer binnen gelopen met Ash achter haar.

"Goedemorgen, mijn prinsesje!" Zei ik als ze naast het bed stond te springen.

Ik gichelde en trok haar op het bed. Ze ging naast me zitten en keek naar mij voor toestemming om ook iets te nemen van de plateau.

Ik lachte en knikte daarna. Ze nam direct een vorkje en nam een hap van het omelet. Het is haar lievelings ontbijt.

Ashton kwam ook op het bed zitten en nam een croissant.

"Lekkej!" Zei Sophie als ze bijna het hele omelet binnen had gesmokkeld.

Ik lachte en Ashton zei vriendelijk dankjewel.

"Heb je Amber gisteren al gebeld?" Vroeg Ashton uit het niets.

Weet je nog dat ik zei dat ik Amber kon laten komen om voor me te zorgen? Het was meer als grap bedoeld, maar deze Irwin neemt het te serieus.

"Nee, dat heb ik niet gedaan." Zei ik eerlijk.

"Waarom niet?" Vroeg hij en fronste.

"Omdat het niet nodig is. Ik moet ook nog voor de modeshow werken, want het is als binnenkort zover!" Zei ik en nam als dessert een croissant.

"M-modeshow?" Vroeg hij verbaasd.

Ow ja, dat heb ik hem nog niet verteld.. Hij weet dat ik ontwerpster ben geworden, maar that's it!

A Part Of You {A.I.} ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu