6.rész

100 13 1
                                    

Álmos voltam de hatottak rám érintéseid és hamarosan olyan eufórikus állapotba kerültem, hogy valahol az élvezetek és az álmok küszöbén táncikáltam.Nyelved nyakamon hűvös foltokat hagyott és erős kezed oldalamat markolászta, farkam úgy elkezdett lüktetni, mint eddig még soha.Alfeled hozzám nyomtad, de te közel sem voltál még olyan állapotban, mint én.
-Csak nem tetszik? - kérdezed nyugodtan, bár tudtad, hogy imádtam minden pillanatát.
-Te tetszel. - igyekeztem megtartani önuralmam, de olyan mérhetetlenül szexi vagy, a mély hangod ami kissé rekedt, az izmos hátad amin végigkarmoltam de meg se mukkantál tőle, az izmos karod amibe kétségbeesetten kapaszkodom, mert kb olyan kemény, mint most a farkam.

-Te is tetszel nekem. - emelkedsz fel nyakamból. - Főleg így. - nézel rá férfiasságomra.Elpirultam szavaidra, így válaszolni sem voltam hajlandó csak vártam, hogy tovább kényeztess.Már most is a fellegekben éreztem magam, pedig hozzám sem értél, úgy igazán.
Ajkaid ismét enyémekre tapadtak és olyan nyálasak voltak és dúsak, teljesen elmerültem bennük.Végignyaltál alsó ajkamon amitől egy halk sóhajt kieresztettem, neked pedig egy fölényes vigyor kerekedett szádra.Ezúttal megharaptál amitől aprót felnyögtem, te pedig minden ilyen gesztusomat biztatásnak vetted.
-Nem szeretnéd ezt levenni? - utaltál pólómra.Elég szégyenlős vagyok annak ellenére, hogy azt mondják jól nézek ki.Szerintem nem.
-Nemigazán. - mondom suttogva, mire meglepődött fejet vágtál.
-Miért nem? - puszilgatod arcomat.
-Szégyenlős vagyok. - fordítom el fejem, hogy nyakamhoz is hozzáférhess.
-Sötét van. - fogod meg államat, majd ajkaimra is adsz egy puszit.
-Akkor is. - makacskodom.
-Értem. - mondod beletörődően mire megnyugszom, hogy nem erőlteted.

Hirtelen feltápászkodtál és egy pillanatra azt hittem, hogy itt befejezzük amit elkezdtünk de ami a következő lépésed volt, az rendesen lesokkolt.
Egy egyszerű mozdulattal széttépted rólam a textilt és meg sem várva reakciómat, alsónadrágomat is ez a sors érte.Szinte meztelenül feküdtem tovább alattad, mivel a szétcincált ruhadarabok nem sokat takartak testemből.
Kikerekedett szemekkel bámultam rád, de mintha semmi nem történt volna, visszamásztál hozzám és tovább puszilgattál.
-Félnem kéne? - mondom kissé rémültem, ám farkam még mindig állt mint a cövek.
-Ugyan.Még csak most kezdtük. - mondod nemtörődöm stílusban.

Immár csupasz énemen néztél végig, szemeiddel már szinte megerőszakoltál, láttam rajtad, hogy ezt romantikusra tervezted, nem akarod elsietni és elijeszteni sem én pedig kiélveztem ennek minden pillanatát.Ha belegondolok, ez az első olyan akcióm ahol valamiféle érzelmek is szerepet kapnak, nem az a fajta vagyok akik csak szerelemből képes szexelni.Azt hiszem pont ez az érzelemmentesség a legnagyobb hibám.
Végigpusziltál mellkasomon, hasam is beleremegett forró csókodba és amikor ágyékomhoz értél, fejemet hátravetettem és arra vártam, hogy mikor szopsz szárazra, viszont ez a pillanat nem történt meg.

Kérdőn néztem rád, de te csak vigyorogtál és combjaimat simogattad.

-Mit szeretnél? - teszed fel kérdésed.
-Egy szopást. - mondom kicsit sem burkolva kívánságom.
-Hogy szereted?Durván vagy finoman? - kérdezed ugyanúgy nyíltan.
-A szopást?
-A baszást. - mondod egy sokatmondó pillantás után. - Csak mert én nem vagyok a gyengéd fajta.
-Mit értesz ez alatt? - nézek rád, bár nem ijedtem meg.
-Azt - hajolsz vissza hozzám - hogy én keményen baszok.Lenyomom a torkodba a faszom és megvárom míg elkezdesz fulladozni, utána úgy mozgatom a szádban ahogy én azt szeretném, te pedig tűrni fogod, valószínűleg sírni is fogsz közben de le fogom szarni.Ha jól szoptál akkor kiérdemled, hogy seggbekúrjalak, és akkor sem fogok finomkodni.Belenyomom a fejed a párnába és teljes erőmből foglak lökdösni, akkor sem hagyom abba miután elélveztél, ami megfog történni párszor, így hamar az ájulás felé hajlasz.Ezt értem ez alatt. - csak néztem szemeidbe, amikor annyira sötétek voltak és határozottak, egyszer sem pislogtál mialatt elmondtad perverz szöveged, és én kurvára felizgultam most.
-Oké. - nyögöm ki nagy nehezen.
-Oké? - kérdezel vissza, majd újra kiegyenesedtél és mellkasomra ültél.Lehúztad alsódat és tudtam, hogy most jött el a pillanat amikor bedurvulsz.

Egyik kezembe fogtam a farkad és benyálaztam az elejét.Lassú voltam és finom, pont az ellentéted.Megvártad míg teljesen benedvesítem és csak bámultál összeráncolt szemöldökkel amitől olyan jól néztél ki, hogy a farkam is megrándult.
Egyik kezeddel megtámaszkodtál a falnak, másikkal pedig megfogtad a farkad.Mélyen a szemembe néztél és végig szemkontaktust tartva, tövig lenyomtad magad a számban.Én bírni szoktam a mélytorkozást, de neked nagyon nagy farkad van, így kissé nehezemre esett de kibírtam.

Elmosolyodtál, nem gondoltad volna, hogy akárki elviseli ezt a méretet, de én ezt megcáfoltam és tovább szoptalak.Tetszett neked ez a látvány, sokszor megjegyezted utána, hogy le kéne fényképeznie ilyenkor.

Elhessegetted kezeimet amik combjaidon pihentek és ezúttal te diktáltad a tempót.Gyorsan mozogtál és durván, de gondolom ez még fel sem ér azzal amit majd szex közben fogsz diktálni.Egy könnycsepp is lefojt az arcomon, majd felnézve rád elkezdtél nyögni és hörögni.Farkam ismét megrándult és már kezdtem élvezni azt amit csinálsz velem.Kár, hogy nem tudok magamhoz nyúlni közben.

Hirtelen kivetted számból nyálas farkadat és egy önelégült vigyor után újra lábaim közé férkőztél.Adtál egy puszit homlokomra én pedig végre magamhoz nyúlhattam a sok kínzó perc után.

Nem fogtad le kezeimet, sőt szerintem tetszett a látvány ahogy férfiasságomat verem előtted szégyentelenül.Még rásegítettel és újra érzékeny nyakamat csókolgattad.
Ahogy közelebb kerültem a beteljesülés felé egyre hangosabb voltam, így ezúttal elvetted kezemet, hogy ez még ne következzen be és a lucskos farkamból csöpögő előváladékkal köröztél fenekemen.Nem kerteltél, azonnal két ujjal hatoltál be és hívogató mozdulatokat csináltál bennem.Mint egy áramütés úgy hatottak rám a mozdulatok, ismét bőrödbe mélyesztettem karmaimat, és kéjesen vonaglottam alattad.
A hideg rázott hosszú ujjaidtól olyan jól estek ahogy mozogtak bennem.

Ismét élvezés közeli pillanatba kerültem ezért abbahagytad kényeztetésem és egy egyszerű mozdulattal kutyapózba kényszerítettél.

-Nagyon érzékeny vagy.Belédraknám azonnal elélveznél, ugye? - húzogatod farkad fenekemen, ezzel is tovább húzva agyamat.
-Leheth. - tolom ki egyre jobban seggem.Hallom ahogy kuncogsz és csak még jobban vágyom arra, hogy végre megdugj.

Mintha meghallottad volna gondolataimat elkezdtél böködni de még mindig nem raktad belém.Hátranyúltam, megfogtam méreted és magamba helyeztelek.Először csak félig és lassan mivel nagyon nagy vagy és nagyon fájt.
Felakadt szemekkel éreztem ahogy kitöltesz belülről, majd amint tövig elmerültél bennem megálltál egy pillanatra, elvetted kezemet én pedig megadóan hagytam, hogy azt csinálj amit akarsz.Ismét két kezemen támaszkodtam te pedig lassan mozogtál.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My boy /JiKook/Where stories live. Discover now