Bütün kalbimle düşmanım oğlunun olmuştum o gece...
İyice geç oldu. Yatsak artık diyince Ali;
Bilemedim ne diyecegimi. Kulibede birtane yatak vardı. Onunla birliktemi yatacaktım.Sen uyu Ali ben güneşin doğuşunu izleyeceğim.
Uykun yokmu?...
Yok...
Benimde yok istersen beraber izleyebiliriz Güneşin doğuşunu... Aslında çok uykum vardı...
Ama henüz hazır hissetmiyırdum onunla beraber aynı yatakta uyumayı... Galiba çok utanıyordum...
"Ve güneş doğmak üzereydi"
Ben ise dayanmıyor. Alinin cümlelerini takip ediyordum.
Ali ayağı kalktı: Senin uykun gelmiş ben yatagı hazırlayayımda uyu dinlen dedi.
Hiçbirşey söylemeden onu bekliyordum. Yatagı hazırladıktan sonra yanıma gelip:Gözlerini kısarak yumuşak gülümsemesiyle dedi: Artık uyuya bilirsin...
Oncana ısrar etmesine rağmen ona uykumun gelmedigini söyluyordum.
Ve İyice sokuldu yanıma. Tenimi koklayarak: İstersen bu gece beraber uyuya biliriz... Diyerek yapıştı dudaklarıma...
Yağmur damlaları vuruyordu pencereme...
O romantik geceyi sürekli düşünüyordum...
Aşk vardı içinde küçükte olsa kocaman mutluluklar vardı kulubemde...Ve eve dönüğümde babam çoktan işinin yolunu tutmuştu. Akşam geldiğinde ise sormuyordu nerede olduğumu bile... Büyük sitres altındaydı. Sürekli bayiz oynuyor bnimle oğru düzgün ilgilenmiyordu bile. Bazende hiç gelmiyordu evine.
Zaman geçtikçe Ali'ye olan düşkünlüğüm iyice artmıştı. Artık onunla evlenmek istiyordum... Bu yüzden babama Ali'yi sevdiğimi söylemek zorunda kaldım. Ali musliman olduğu için babam ret etmişti beni intikamımızın alınmadığını söyleyip duruyordu sürekli. Ben ısrarla evlenmek istediğimi söyledikce daha çok öfkeleniyor bazende beni dövmek zorunda kalıyordu. İntikamımızın alınmdan evlenmeyeceğini ve bir müslümana nasıl aşık olursun diye red ediyor beni ve zincirliyordu.
Ali'yle uzun süre görüşemedik. Ben ise aç susuz onun gelmesini ve beni bulunduğum bu durumdan kurtarmasını umut ediyordum. Eziyet çekmeme rağmen Ali'nin sevgisi ve gülen yüzü hiç gitmiyordu gözümün önünden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ OK (Osmanli-devri)Babaannemin Hikayesi...
Historical FictionBabaannem anlatıyordu, torunlari ise onu dinliyordu. Zamaninda ona da babaannesi anlatmıştı... ♥️...