20෴Final

697 59 35
                                    

"Tam kadro olarak ne zaman bir yerlere gideceğiz?"

"Buna mecbur muyuz?"

Benim söylemek istediğimi Yoongi söylemişti. Taehyung ise onu umursamadan konuşmasına devam etmişti.

"Hoseok hyung'un mekanına gitsek ya? Geçen defa gittiğimizde bir katilden kaçıyorduk, eğlenceliydi."

"Ha? Ne?"

"Öyle değil ya, oyun evi. Aslında ev diyemeyiz çünkü bir tapınak gibiydi. İpuçlarını bularak odalardan çıkmalıydık. Peşimizde de 2-3 tane katil tipli adamlar vardı. Sanırım birkaç gün önce yeni oyun gelmiş. Otopark gibi bir yer ve onca arabının içinden bizim olanı bulup içine binmemiz gerekiyor. Bu sürede de, oyunun seçtiğimiz seviyesine göre peşimizde azrail tipli arkadaşlar olacak. Maksat yakalanmamak."

Hoşuma gitmişti.

"Ben varım." diye mırıldandım bir taraftan da saatime bakarken.

Namjoon masaya gelmişti ve önümdeki Rosé'nin yanında oturuyordu. Ve de benim 10 dakika sonra kalkmam gerekiyordu.

"Uu, o zaman ben kesin varımdır. Hera'nın korkarken kaçışını izlemekten zevklisi olamaz."

Göz devirdim.

"Yalnız, o sırada kaçmaktan vaktin olacağını sanmıyorum, Jungkook-ssi."

"O haklı, Kook. Birimiz yakalanırsak kaybederiz."

Gülerek omuz silkti. İşi gücü benimle uğraşmaktı zaten.

"Benim kalkmam gerekiyor. Saati ve konumu mesaj atmanız yeterli olacaktır."

"Görüşürüz."

Hapsi bir ağızdan aynı kelimeleri söylerken, çantamı alıp çıkışa doğru ilerlemiştim.

***

-yoongi; arkadaşlar, birisinin Jeon Jungkook'a, herkesin onun gibi olmadığını anlatmasını istiyorum.

-yoongi; adam tutturdu en zor seviyeyi seçeceğim diye

-jimin; en zor seviyede gelip sizi bir yerlere falan sürüklüyorlar

-jimin; orta seviyede dokunmak yok, sadece kovalanıyorsunuz

-jimin; kolay da ise sadece arabayı bulmaya çalışıyoruz o kadar.

-jungkook; işte gördüğünüz gibi kolay ve orta sıkıcı

-hera; ah, Jungkook birisi tarafından yerlerde sürüklenmek istiyor sanırım

-hera; çıkışta benim yanıma gelirsen, uzayan saçlarınla beraber seni paspas yapıp evimi temizlerim, çocuk.

-jungkook; aman noona sen de mi korkuyorsun ya

-taehyung; azrail seni yakaladığında bu artistliklerin kime olacak acaba

-jungkook; beni yakalayan azrailin azraili olurum ;)

-jisoo; sana oralarda keko Jungkook mu diyorlar?

-hera; orta seviyeyi girilirse gelirim

-hera; yoksa da bensiz size iyi sürünmeler.

-namjoon; jungkook, söz veriyorum biz çıktıktan sonra seninle en zora geleceğim ve paranı da ödeyeceğim, inat etme yeter ki.

Hurts so good [ knj ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin