Κεφάλαιο 7

22 2 0
                                    

Ο ηλίθιος ήχος του ξυπνητηριού με έκανε να ανοίξω με δυσκολία τα βλέφαρα μου.
Σηκώθηκα βαριεστημένα από το κρεβάτι και αφού τεντώθηκα κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Η πόρτα του Λόχαν ήταν κλειστή οπότε υπέθεσα πως ακόμα κοιμάται.
Όταν τελείωσα με τα απαραίτητα που είχα να κάνω μπήκα στο δωμάτιο μου, φόρεσα ένα τζιν με σκισίματα και ένα σχετικά φαρδύ γκρι φούτερ. Λατρεύω τα φαρδιά φούτερ! Βάφτηκα ελάχιστα όπως κάνω κάθε πρωί, έπιασα τα μαλλιά μου σε μια ψηλή σφιχτή κοτσίδα, έβαλα τα μαύρα μου βανς και τέλος πέρασα την τσάντα μου στον έναν ώμο και ήμουν έτοιμη!

Η πόρτα του Λόχαν ήταν ακόμα κλειστή και σε 20 λεπτά περίπου έπρεπε να φύγουμε. Έχει γούστο να τον πήρε ο ύπνος ξεφύσηξα και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα με σκοπό να φτιάξω έναν καφέ όμως το άγχος το ότι υπάρχει περίπτωση να αργήσω μου έκοβε την όρεξη για καφέ. Πανικόβλητη έτρεξα προς την πόρτα του δωμάτιου του χωρίς να το πολύ σκεφτώ μπήκα μέσα.
Μόλις παραβίασα έναν κανόνα αλλά είναι για σημαντικό λόγο οπότε δικαιολογούμε σωστά; Ω έλα τώρα ποιός νοιάζετε θα ΑΡΓΉΣΩ!

"Λόχαν;"

Είπα καθώς πλησίασα το κρεβάτι του.

Καμία απάντηση.

"Λόχαν ξύπνα θα αργήσουμε!"

Είπα λίγο πιο δυνατά. Όμως πάλι τίποτα, τα νεύρα μου!

"ΛΌΧΑΝ ΓΑΜΩΤΟ!"

Φώναξα και τον είδα να ανοίγει  τα βλέφαρα του και κοίταξε χαμένος τριγύρω και μετά επικεντρώθηκε σε Εμένα.

"ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΎΤΣΟ ΚΆΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΜΟΥ;; "

Μου φώναξε κάνοντας με να πεταχτώ και να περπατήσω. Έπεσα πάνω στο κομοδίνο με αποτέλεσμα να πέσει κάτω μια κορνίζα με τη φωτογραφία ενός κοριτσιού  και να σπάσει σε χιλιάδες μικροσκοπικά κομματάκια διότι ηταν γυάλινη. Την τύχη μου μέσα! Αυτό δεν είναι καθόλου καλό! Γύρισα να τον αντικρύσω να κοιτάει μια εμένα και μια την κορνίζα σοκαρισμένος, όταν έκανα κίνηση να τον πλησιάσω τα χαρακτηριστικά του προσώπου του σκληρύναν.

"Βγες έξω!"

Μου είπε προσπαθώντας να διατηρήσει την ψυχραιμία του, όσο του απέμεινε τουλάχιστον. Σηκώθηκε και μάζεψε την φωτογραφία του κοριτσιού διώχνοντας τα μικροσκοπικά γυαλιά από πάνω της.

" Λόχαν εγώ... Δεν το έκανα επίτηδες."

Είπα ενώ έκανα κίνηση να τον βοηθήσω.
Όμως με έσπρωξε.

Do It or Not!Where stories live. Discover now