Bölüm-3

45 1 0
                                    

   Elime ne geldiyse yetişmem gerek bi yer varmış ve geç kalmışım gibi hızlıca giyindim.Evden çıkarken annemin "Nereye?" sorusuna cevapsız bi cevap verip çıktım. 

 -Gelicem.

   Apartmadan bi hışımla çıkarken nereye gidebileceğimi bilmiyordum.Ama uzaklaşmalıydım ilk sigara içişimde yakalanmamalıydım.3-4 sokak gidip markete doğru yönelmeye başladım.

  -Salak mısın Sarper burda yakalanırsın.

 -Biraz daha uzaklaş

  Şu baş belası sesler yine...Her gittiğim yere geleceklerdi.Kafamın içindelerken kaçmam mümkün değil.

  -İnsan kendinden kaçabilir mi?

 -Sesler dediğin senin seslerin bunu ne zaman idrak etmeyi düşünüyosun?

-Sigarayı düşün.Şu parka yakın olan marketten alıp parkta içersin işte.

     Mantıklıydı.Parkın biraz gerisindeki markete gitmeliyim.Bi dakka...Şuan resmen kafamın içindeki seslerin kontrolü altına girmiştim.Bu normal mi cidden?

 -Zekasıyla övünen Sarper bu sesler senin bi başkası gelip kafana sokmuyor anla bunu.ANLA!

      Markete yaklaştım ama hangisinden almalıydım ki ?Daha önce sigara almamıştım.İlk sefer için light bişiler fena olmaz gibi.Evet kesinlikle light bişiler almalıydım.Ama neyin lightı.Düşünceler eşliğinde markete girdim ve gözüme çarpan ilk light yazılı sigarayı istedim.Fazla kasılmıştım sanki çok ayıp bi şeydi aldığım.İnsanlar prezervatifi rahatlıkla alırken benim bi sigaradan utanmam nomral değil.

   -Ayıp değil yaptığın.

  -Evet al ve çık artık.

     Sigarayı bir hışımla cebime atıp parka doğru yürümeye başladım.Bu yürüme hızı biraz fazla hem de bi şüpelinin istemediği yerden uzaklaması kadar fazla.Parka girdiğim de çakmak almadığımı yeni farketmiştim.Ahhh ne kadar acemiyim bunu belli etmemeliydim.

  -Aynı markete gidip alma fazla salakça gözükürsün.

  Bu seslerin devamlı haklı çıkması canımı sıkmaya başlamaıştı.Yine sese uyup başka marketten aldım çakmağı.Parktaki bankları süzdüm önce.Yoldan gözükmeyecek birini seçmeliydim .Tanıdık biri geçerse eğer beni görmemeliydi.Birine geçip oturdum.Evet kesinlikle yoldan gözükmüyodu.Özenle pakedi cebimden çıkardım.jelatini inceledikten sonra tek seferde çekip kapağı açtım.Kapağı açmamla beraber sol omuzumun tepesinden biri dürtmüştü beni.

   Birinci saniye:olamaaz hayır hayır.İlk seferde de yakalanmaz ama insan.Napıcaktım.Sesler de  susmuştu.Neden bi fikir vermiyolar?Bir saniyede bu kadar düşünmem normal miydi?

   İkinci saniye:fazlasıyla kızarmıştım.Yanaklarım üşümüş bir insanı ısıtacak kadar sıcaktı.Kan akışımın hızındaki artışı fark edebiliyordum.

   Üçüncü saniye:

  -Yeğeenim bi dal ver hele.

   Ohhh tanıdık birisi değildi.Saatlerce tuvaletimi tutup işesem anca bu kadar rahatlayabilirdim. Hızlıca bi dal çıkarıp uzattım gülümseyerek.

  -Buyur amca.

      Amca sigarasını yakarken dikkatlice izledim.Sigara nasıl yakılır, nasıl içilir kafama yazıyordum amcanın her bir hareketini.İnsan bi şeyi öğrenirken ne kadar meraklıysa o kadar çabuk öğrenirdi.Öğrenmiştim her bişeyi ve elime bi dal alıp dudaklarıma yerleştirdim.Aman Allahım bu garip bi his .Sigaraya o kadar hassas davranıyordum ki dudaklarımın arasında düşmekle düşmemek arasındaydı.Çakmağı yakıp diğer elimle siper ettim.

 -Olum Sarper fazla heycan yapıyosun.

 -Sakin ol ve ateş sigaranın ucuna gelince bi nefes çek.

    Şimdi konuşuyolar tabi.Demin gıkı çıkmayanların şimdi akıl vermesi sinirlendiriyordu beni.Aldırıi etmeden ağzımın içini ilk dumanla doldurdum.ığğyy.İlk nefeste tadı için içilmediğini anladım çünkü bu tadı insan sabahtan akşama kadar tadmak istemezdi.Dumanı dışarı verdim ağzımdan çıkan dumanların havaya karışmasını izleyerek.Tekrar elimi dudaklarıma götürüp yarım nefes çektim ağzıma.Ordan ciğerlere doğru gitmeye başlamıştı ki duman boğazımı yakmaya ve gıdıcklamya başladı.

    öhhööö öhhöö öhööö.

  -Alışırsıın.

 -İllaki alışıcak sigara içinlerin her nefesde ksürdüğü nerde görülmüş.

    Bİ nefes daha çektim öksürükler içinde.İlk sefer için bu kadar yeterdi bu işkenceyi burda bitirmeliydim.Sigarayı atıp üstüne bastım.Tam havaya girmiştim artık.Kalktım yerimden eve gitmeye karar vermişitim.

   -Eve paketlemi gitmeyi düşünüyosun?

    Şasımı daha fazla zorlamamlıydım yakalanmak için ama pakedi atamazdım.Gözüme çarpan boş bi poşeti yerden alıp içine sigara ve çağmağı koydum.Çevreyi kirletenler bazen işe yarayabiliyormuş.Hafifçe gülümsedim.Parkın içindeki çalılara yerleştirdim poşeti etradımı süzerek.Artık eve gidbilirdim.

KimlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin