Bölüm-4

39 3 0
                                    

  NOT:BUNDAN SONRA SARPER'İN KAFASINDAKİ SESLERİN BAŞINA (+) KOYUCAM NORMAL KONUŞMALARLA KARIŞMAMASI İÇİN.

  Gereksiz bi ton test çözüp bi dershane gününü daha bitirdik.Durakta otobüs bekliyordum.Beklerken  insanları incelemek hoşuma gidiyor.İnşallah birisi bi gün "Ne bakıyosun lan?" diyip terslemez.

  +Şu karşıdaki kadını görüyo musun Sarper?

  +Muhtemelen işinden çıkmış, ev için alışveriş yapmıştı.

  +Bebek bisküvisi var poşette demekki 3-4 yaşlarında dünyanın nası bi yer olduğundan habersiz birisi var evde.

  +İyide sende bazen bebek bisküvisi alıyrosun ve evde bebek yok.Bu fikirin yanlış çıkma ihtimali var.

  +Bu fikri öğrenmenin bir yolu var Sarper kadını takip et.

     Kadınla birlikte farkına varamadan bende otobüste bulmuştum kendimi.Bu sesler iyice dalgınlaştırdı beni.Nereye gidiyodu ki otobüs? Siktiir! Hangi otoüste olduğuma dair bi fikrim bile yoktu.

 +Kadına yaklaşıp poşetleri incele hem belki evde bebek olduğuna dair başka şeylere denk gelirsen erken inersin.

  +Aslında şuanda inebilirsin.

       Bu ses benim telefonumun sesine ne kadar benziyor.

 +Senin telefonundan geldiği için olabilir mi?

      Çantamı karıştırıp içinden telefonu çıkarttım.Arayan annemdi

  -Oğlum

 -Efendim anne

 -Nerelerde kaldın?Çoktan çıkıp eve varmış  olman gerekirdi.Bak herkes burda seni bekliyor

     Beni neden bekliyolardı ki?

 +Doğum gününü unutacak kadar ne ara dalgınlaştın sen?

  -Geliyorum anne arkadaşlarla biraz muhabbete daldım.

     En yakın durakta inip taksiyle geri dönmek zorunda kalmıştım.Kadının bi bebeği varmıydı bilemiyorum ama bu kadar meraklı ve dalgın olmam benim için iyi değildi.

     Eve geldiğimde sıradanlığın adetindendi heralde, ışıklar kapalı beni bekliyolardı.Bütün o sözde doğum günü partisindeki sıradanlıklara taş çıkaramayacak kadar sıradan doğum günüm bitmişti.18 dim artık.Yasal olarak istediğim kararı alma yetkisine sahiptim.İlk kararım bu hayattan kurtulmalıydım ve tabi ki öss sınavından da.

  +Nasıl kurtulacaksın. 30 gün kalmışken sınava, daha en ufak bi planın bile yokken

     Lanet olsun yine haklıydı.Ama bu hayattan kurtulursam zaten sınava girmek zorunda kalmazdım.Önceliğim bu hayattan kurtulmak olmalıydı ama nasıl?

  +Sigara.

      Acaba paket yerinde duruyormuydu.Şimdi gidip bakamam ama yine sigara içesim gelmişti.

+Yarına kaldı artık.Dershaneye gitmeden içersin parkta ilk dersine geç kalırsın biraz bişi olmaz.

    Yatağıma uzanırken bu seslerin haklılığına daha kafayı takmamaya söz vermiştim.Sigara pakedini de düşünüyordum bi yandan.İnsanlıktan modern yamyamlığa geçmiş kişilerin olduğu dünyada sigaranın kalması zordu ama belki bi umut.Umarım paket yerindedir.

KimlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin