Herkese merhaba bu yazımda da kendim hakkındaki hikayeleri devam edicem okulda yaşadığım olayları anlatıcam..
Gülümsemeye belki de kahkaha atmaya hazır olun..
😏
-----------------------------------------------------------Orta okuldayken beden eğitimi dersindeydik. Öğretmen Serbes kalmamiza izin verdi. Normalde asla izin vermez . Bizde napsak diye düşündük. Hergün toplara falan oynuyorduk. Tabi ki de ben basketbola sarıyorum kendimi. Neyse düşündük falan o zamanlar Tuğçe diye bir arkadasim vardı. Bu dediki ruh cağıralım. Dedim ki gelmez boşuna uğraşmayalım. Halbuki alttan alttan tırsıyorum. Ondan istemiyordum neyse işte alttan alttan gaz verdiler dedim tamam. Çağıralım. Bunlar fark etti benim korktuğumu. Neyse hava da esiyordu. İçeri girdik spor salonuna. Yok ben hala Üşüyorum. Sınıfa gittim hırka aldım üstüme aşağı inince bunların konuşmalarını duydum. Sözde beni korkutacak vicdansızlar. Bunlar benim duyduğum bilmiyorlar
Dedim ki kendi kendime. 'Bu salaklar benim yerime kendileri korksalar.' Gittim bizim bedencinin yanına. Hocamız da taş gibiydi. Buraları geçiyorum. Hocanın yanına gittim. Beni de sever nomisssiiz. Basket takım kaptanıyım sonuçta. Hocaya anlattım durumu. Hoca başladı gülmeye.. bir ara ölecek sandim. 'Nefes alın hocam allah korusun son gördüğünüz kişi ben olurum falan' dedim. hoca tekrar başladı gülmeye biraz zaman geçti faketti ki ben bekliyorum. Tamam dedi. Bende ne yapabileceğimizi falan anlattım. Sonra ben kızların yanına gittim. Bana biraz sövdüler neden geç kaldım falan diye. Soyunma odasına gittik. Neyse başladık oyuna. Bunlar nerden buldularsa fincan çıkardılar bir taraflarlarından. Parmaklarınızı koyduk falan. Tuğçe başladı işte.
"Eyy ruh geldiysen ses ver" gibi.
Ben patlattım espriyi (duruuyumm.... durmam) dedim ki "lan salak ruh gelse bizden önce seni görse kendisinden önce gelen ruhun sen olduğunu anlar geri kaçar gerizekali''
Bizimkiler sırıtıyorlar falan neyse işte devam ettik. Bir anda ışıklar yanıp söndü. Ben bastım çığlığı benimle birlikte kızlarda çığlık atıyor arkadan bedenciyi gördüm. Bunlar göt oldular tabi.. sıra geçti bana bende dedimki 'korktuysaniz devam etmeyelim.' Kızlar kafalarını salliyorlar falan bende kendi kendime düşünürmüş gibi mırıltılar çıkarıyorum. Sonra bir anda yan daki duvardan vurma sesleri geliyor herkes o tarafa odaklandi bende masanın altından fincanı oynatiyorum. Bunlar yine çığlık attılar. Ben bir anda kendimi başka bir kılığa soktum. Sesimi değiştirip başımı eğdim. Kendi kendime konuşuyorum bir anda başımı kaldırdım. Gözlerimi de akını gorebilecekleri hale getirdim. Bunlar duvara sinip gözlerini kapattılar. Ben elimi masaya serçe vurdum. Bunların ödleri boklarina karıştı. Tuğçe kapıya koştu açmaya çalışıyor olmuyor açılmıyor. Ben bir anda bayılma taklidi yaptım. Bunlar benim başıma toplandılar. Her yerden sesler gelmeye başlıyor. Duvardan sesler geliyor. Kapının zorlanamaz tutulan kulpunun sesi. Işıklar yanıp yanıp sönüyor. Kapı ani bir hızla açıldı. Herkes çığlık atıyor. Benim burak diye bir kankim vardı hala var. Onun grubu var birde. Aynı zamanda da basketbol erkekler takım kaptanı. Sjsjsjs Neysehhh. Buraları değişik sesler çıkarıp kızların üstüne atladilar. Ben bastım kahkahayı burak geldi kol kola girip kahkaha atıyoruz. Kızlar durumu anlamadolar. 2 dakka sonra benenci (meteor) gülerek içeri girdi. Bunlar anladılar durumu başladılar itiraz etmeye..
Neyse ben dedimki 'kesin kesin insan öyle degil böyle korkutulur. Çekilinde geçem' dedim kapıdan çıkarken bunlara kapak yaptım. Bedencide bunu görmesin mi?? Yaaa gördü vicdansııızz. Ben başladım saçmalamayaa.. arada burağa Kaş göz işareti yapıyom. 2 dk sonra anladı salak. (Kankisi bu yazıyı okuduktan sonra küfür etme. Severim seni 😊)
Sonrageldi yanıma dedi ki 'başkanım gelin maç yapalım' dedim tamam. Beni sacmalamaktan kurtardı sonuçta. Bunları bıraktık orada spor salonundan çıktık. Ben bunun ensesine vurdum. (Güzel ses çıktı hee)
Bana 'noluyor lan' bakışı atiyor. Bende buna 'sen salaksın' bakışı atıyom. Dedim "sesin çıksın mal"
Niye vurdun dedi bende "herseyi geç algılıyon" dedim. Oda tm dedi sonra güzel bir maç yaptık ikimizde eşit olunca itirazlar başladık.. sonra bedenci sınıfa çıkın dedi. Bizde sınıfa giderken bizim kızları koridorda sıraya dizilmiş bir halde bulduk. Dedim noluyor lan. O arada burğda baktım. Ben bilmem derecesine omuz silkti. Bende kısık sesle salak dedim duymuş salak güldü. Sonra bizimkilere döndük arkalarında birsey var. Ben siz hayırdır dedim. Arkalarında çıkardıkları şu şişeleriyle başladılar bizi ıslatmaya aynı zamanda gülüyor nomisssiizllar.
Ben buraği çektim önüme o ıslansın diye. başladı küfür etmeye vurdum kafasına küfür etme diye. Sonra bizimkiler durdular. Arkamizdan gülme sesleri geliyor. Baktım bunlar burağınkiler bir olup bizi ne hale getirdiler burak bunların peşinden koşmaya başladı.bunlar kaçmaya başladı tabi. Bende kızlara döndüm ellerimi birbirine sürttüm. Düştüm peşlerine bunlarda kaciyorlar tabi..
Burak bir yandan ben bir yandan bütün okulu turladık resmen.. Sonuç olarak güzel bir gündü..--------------------------------------------------------
Okuduğunuz için teşekkürler bu tür anılarımı anlatmamı isteyenler varsa..
Vote vermeyi unutmayın..
Devamı gelecek...
❤❤
Tarih
7. Ağustos 2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk İçinde Saklı..
Teen FictionDünyanın her yerinden herkesin yenileceği bir yer vardır. Kimilerini yenilgi yıkar, kimileriyse zaferle küçülür, bayağılaşırlar. Büyüklük, hem yenilgiyi, hem de zaferi kabullenebilen kişilerde yaşar..