Yazar Anlatımından
Ertesi Gün, Donghyuck Mark'ın Attığı Fotoğrafı Zoomlayıp Her Detayını İnceliyordu Genç Çocuğun.
Cidden, Neden Bu Kadar Yakışıklıydı?
"Tanrım, Düştüm Resmen."
"Kime?"
Gelen Sesle Arkasına Döndü Donghyuck. Karşısında Mark Lee Vardı!
Ve Donghyuck'a Gülümseyerek Bakıyordu.
"Selam."
Dedi Mark. Ardından Donghyuck'un Oturduğu Banka Tersten Atlayıp Yanına Oturdu.
Wow, Havalı.
"Selam."
Dedi Donghyuck Da Kendini Toparlayıp. Çocuğa Salyalarını Akıtarak Bakmayı Kesmeliydi.
"Eee?"
Dedi Sırıtarak Mark. Donghyuck İse Gülümsedi. Ardından Elini Yanağına Yaslayıp Mark'a Bakmaya Başlamıştı.
"Bana Attığın İlk Mesajı Hatırlıyor Musun Mark Lee?"
Dedi Donghyuck. Mark İse Böyle Bir Soru Beklemiyordu, Ama Yine De Cevapladı.
"Evet, Benden Hoşlanıyormuşsun Yazmıştım."
Elini Ensesine Atıp Utançla Cevapladı Mark. Hangi Kafayla Onu Yazmıştı Kendisi De Merak Ediyordu.
"Cevabımı Vereyim O Zaman, Evet. Senden Hoşlanıyormuşum."
Mark Duyduğu Şeyle Tek Kaşını Kaldırarak Donghyuck'a Bakmaya Başladı.
"Vay Be, Çok Hızlı Oldu Bu."
"Biliyorum."
Dedi Donghyuck Kıkırdayarak. Ama Yüzü Bir Anda Ciddileşmiş, Dik Bir Duruşa Geçmişti.
"Ama İlk Önce Birbirimizi İyice Tanımanız Gerektiğini Düşünüyorum. Ayrıca...Abimle Tanışmalısın, O Da Seni Tanıyıp Onay Vermeli Bu İlişkiye."
Mark Başıyla Onayladı Donghyuck'u. Ama Yüzündeki Muzip Bir Sırıtış Asla Gitmemişti.
"Abin Kolay Güzellik. Bir Doyoung Hyung'a Bakar."
"Ne?! Sakın Tanışmaya Doyoung Hyung İle Geleceğini Söyleme!
"Elbette Doyoung Hyung İle Geleceğim. Abin Onu Görünce Resmen Sarhoş Oluyor. Ne Denirse Evet Diyor. Bunu Kullanmam Lazım."
Donghyuck Mark'ın Omuzuna Bir Tane Geçirip Kahkaha Attı.
"Ne Kadar Da Pisliksin!"
Mark Tek Kaşını Kaldırıp Donghyuck'a Baktığında Donghyuck Genişçe Gülümsedi.
"Benim Gibi. Çok İyi Anlaşacağız Mark Lee, Bunu Hissediyorum."
...
Donghyuck O Senin Hyung'un Hyung'un.
Öyle Davranılır Mı Abiye Be Jxköalaşaşladğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Hoşlanıyormuşsun | Markhyuck ✓
Conto[Tamamlandı] MarkLee: Lee Donghyuck! FullSunHyuck: Efendim? MarkLee: Benden Hoşlanıyormuşsun? Lee Minhyung × Lee Donghyuck Minific [Five Shot Series First Book.]