თავი1

404 22 4
                                    

სიმპატიური ახლგაზრდა მამაკაცი, ქერა თმა, ღრმა თაფლისფერი თვალები, მაღალი გამოყვანილი სხეული.
დიდი სიმდიდრის პატრონი. სხვისი თქმით უდარდელად მცხოვრები ახალგაზრდა რომელსაც მშობლებმა დიდება და სახელი დაუტოვეს. ერთი შეხედვით უშიშარი და მკაცრი პიროვნება რომელსაც ადამიანები სულ არ აინტერესებს თითქოს მარტო ის და მისი ქონება არსებობდეს. გარეგნულად გაუტეხელი და დაუბრკოლებელი. მაგრამ ..როდია ასე.?!
ნათქვამია წიგნს ყდის მიხედვით ნუ შეაფასებო. კიმ თეჰიონიც ზუსტად ასეთი პიროვნებაა. ის წიგნს გავს. საიდუმლოებებით მოცულ წიგნს. წიგნს რომლის გადაშლაც არც ერთ ადამიანს არ უცდია. წიგნს რომლის წაკითხვის და უკეთ შეცნობის მცდელობა არავის ჰქონია.
იკითხავთ ალბათ ამდროს მისი მშობლები სად არიანო. მშობლებიი..? ეჰ მშობლების სიყვარული და გვერდში დგომა მას არ ახსოვს საერთოდ არც კი ახსოვს ისინი ნორმალურად. დედამ როგორც მამამისის მონაყოლიდან იცის მიატოვა,იქნებბ მან სრული სიმართლე არც კი ოცოდა მაგრამ ამ ამბის გაგების შემდეგ სძულს მას დედა ამ სიტყვის მოსმენაც  კი არ უნდა. ვერ პატიობს იმას როგორც საკუთარ შვილს მოექცა. მამაც არ გამოირჩეოდა მზრუნველობით მაგრამ მისი მაინც მადლობელია რომ მამობა გაუწია და უყურადღებოდ არ დატოვა შვილი დედამისისგან განსხვავებით. მაგრამ თეჰიონის მამა ისეთი კარგი არ იყო როგორც შვილს ეგონა უბრალოდ მან არაფერი იცოდა. თეჰიონი სულ რაღაც 14 წლის იყო როცა მამა დაეღუპა ამის მერე მას ბიძა უვლიდა და მასზე პასუხისმგებელი ის იყო თუმცა ახლა უკვე ის 24 წლისაა და საკუთარ თავზე თვითონაა პასუხისმგებელი.
  სწორედ რომ მამამისის გარდაცვალების შემდეგ გახდა ესეთი ამოუცნობი.
გაგიკვირდებათ და მას ადამიანების ეშინია ადამიანების არა უფრო სწორი იქნება თუ ვიტყვით მათი შეხების. ესს შიშიც კი არ არის ზიზღია მათ მიმართ იმ სასტიკი, არსებების მიმართ როგორიც ადამიანები არიან.
შინაგანად ის პატარა ბიჭი რომელიც ოდესღაც დედამ მიატოვა და თვალზე მომდგარი, ცრემლების ამარა დატოვა მარტო ასეთი დაუცველი  ამ საშიშ სამყაროში უამრავი ბოროტებით დაბრმავებული ადამიანების გარემოცვაში. უბრალოდ ეზიზღება ისინი მათთან დაკავშირებული ყველაფერი. ბევრჯერ გაბრაზებულა ღმერთზეე, რომ თვითონაც ამ საშინელ არსებდ გააჩინა  რომელსაც "ადამიანი" ჰქვია.
  მათთან შეხება უბრალოდ ზიზღსა და შიშის გრძნობას უღვიძებს. უსიამოვნო შეგეძნებები ეუფლება რომელსაც ვერა და ვერ იშორებს. მის მთელ სხეულს მოიცავს ხოლმე სწორედ ეს არასასურველი  შეგრძნებები. ისინი თეჰიონს სულ თან დასდევენ და ვერა და ვერ თავისუფლდებიან მისი სხეულიდან.
  და ამ ყველაფრის შემდეგ რა არის თეჰიონის ცხოვრება. სიცარიელე. მარტოობა. სევდა.
  დაიარება თუარა დედამიწაზე ის ადამიანი ვისი შეხებაც თეჰიონს სხეულში არასასიამოვნო, შეგრძნებებს არ გამოიწვევს? შეავსებს თუარა იგი მის სიცარიელით მოცულ ცხოვრებას გააბედნიერებს თუარა მას.
და ვინ იქნება ის ერთი სულიერი არსება "ადამიანი" ვინც თეჰიონს გადაარჩენს მარტოობისგან და მის სხეულში სასიამოვნო ეიფორიას გამოიწვევს მისი-"ერთი შეხება"
_______________________________________
იმედი მაქვს ვინმე წაიკითხავთ😪
  თუ გამოხმაურება ექნება ამ ფიკს იმ შემთხვევაში გავაგრძელებ.
დაავოუთეთ თუ მოგეწონებათ💜

[🥕]

𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝Where stories live. Discover now