Lights - BTS

184 17 2
                                    

В неделя, когато не мога да отговоря на обажданията и съобщенията. Не съм в настроение за каквото и да било. Макар и не често, понякога се чувствам зле от това.

Точно сега се чувствам някак безпомощен. Но все още се чувствам така, сякаш мога да спася някого. Чувам твоя глас. Щом го чуя, времето спира. Звукът ни свързва, woah.

Когато затворя очите си. В тъмнината, твоята светнина, woah. Осветява пътя ми. Можеш да вървиш напред без страх, ти и аз, woah.

Ти си моята светлина, ти си моята светлина. Винаги осветяваща сърцето ми. Ти си моята светлина, ти си моята светлина. Независимо колко далече сме един от друг, твоята светлина ме осветява. Всички ангели, които познават болката.

Летящи с наранените си криле през нощта. Всеки път аз си мисля за любовта. Всеки път аз си мисля за любовта. Не искам да слушам просто щастливи песни. Ще се изправя пред самотата си, ще оцветя живота си.

Губя и получавам, но все още търся нещо днес. Да, аз вярвам че нещата ще се променят. Никой не е идеален. Дори този момент има своя собствен смисъл. И звукът ни свързва, woah.

Когато затвориш очите си. В тъмнината, моята светлина, woah. Осветява твоя път. Нека да вървим напред без страх, ти и аз, woah.

Аз съм твоята светлина, аз съм твоята светлина. Винаги осветявам сърцето ти. Аз съм твоята светлина, аз съм твоята светлина. Независимо колко далече сме един от друг, твоята светлина ме осветява. Никога не съм си помислял, че съществуват безсънни нощи.

Изглежда, че това не бяха лъжи и ме направиха по-силен. Какво е любовта? Ако има отговор, искам да го науча точно сега. Когато паднем духом, успявам да видя светлината. Зората настъпва дори и след най-тъмните нощи.

Ще превъзмогнем дори бъдещето, от сега нататък няма да спираме. Реши само за себе си, какво означава да бъдеш щастлив.

Всеки ден, прави крачка напред за да израстнеш. Няма нищо лошо, дори понякога да разкрием слабост. Няма нищо лошо в това да бъдеш себе си. Повече не залъгвай себе си. Всучко се свързва със звука, woah.

Когато затвориш очите си. В тъмнината, твоята светлина, woah.

Осветява пътя ми. Можем да вървим напред без страх, ти и аз, woah.

Ти си моята светлина, ти си моята светлина. Винаги осветяваща сърцето ми. Ти си моята светлина, ти си моята светлина.

Независимо колко далече сме един от друг, твоята светлина ме осветява.

//Bangtan Songs\\Where stories live. Discover now