Bölüm 1-Defteri bulmak

297 25 22
                                    

Baekhyun

Akıllı,zeki bir lise son sınıf öğrencisiydim,arkadaşlarım Luhan ve Jongdae ile okulun bahçesinde yürürken az ilerde bir defter gördüm."Lu,dae siz gidin önden ben size yetişirim"dedim.Başları ile onayladılar ve gittiler,ben de deftere doğru ilerledim.

Ölüm defteri...?

Ha? Saçma.Kesin bir gerizekalı eğlence için yapmıştır.

Ölüm defterinin bir ölüm meleği sahibi vardır.Ve bu deftere dokunanlar onu görebilir.

Bir güldüm.Çok ama çok hayal gücü ürünü idi.Ölüm melekleri ha?

Defteri yanıma aldım ve Luhanların yanına gittim.Kısa bir süre sonra eve gelmiştim."Görüşürüz arkadaşlar yarın okulda"dedim ve el salladım.

Eve girince abim Baekbeom beni karşıladı."Küçük kardeşim de gelmiş"dedi ve sarıldı."Abi ya bana öyle deme dedim neyse senin ile ugrasamam sınavlara çalışmam lazım beni rahatsız etmeyin lütfen"dedim ve yukarı odama çıktım ardından kapıyı kilitledim.Masama geçtim ve defteri açtım.Aniden izlendiğimi farkettim ve yanıma döndüm.Bu-bu da neydi?!

Uzun boyu,siyah ceketi,kırmızı gözleri,dağınık saçları ve siyah kanatları vardı.Telaş ve korku ile yere düştüm."S-sen de kimsin?"diye sordum.

"Ben Ölüm meleğiyim,ismim Chanyeol."

"Ne-neden buradasın?"diye sordum.Ellerini çözüp bana doğru yaklaştı."Çünkü o defter benim onu düşürdüm ve sen onu buldun o artık senin"dedi."Ne? Nasıl?"

"Senin işte,vay canına! Bunlar nedir böyle? Çok tatlılar!"dedi eline köpek şeklinde bir kurabiye alıp."Onlara 'kurabiye' denir"dedim.

"Çok güzeller."

"Eğer bana bu Defterin özelliklerini anlatırsan daha çok getiririm."

"Peki,ne öğrenmek istiyorsun?"

"Her şeyi." Dedi ve anlatmaya başladı.

Evveeet yeni yepisyeni ChanBaek kurgum^^ Death Note'u bitirme şerefine yazıyorum ama bazı değişiklikler olacaktır.

Death Note // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin