Lucy 10. Septembra, deň, 6:30
Ach jaj, zase, ako každé ráno som vstala, umyla som si zuby, prezliekla som sa do riflí a trička ( dnes crop-topu ), zišla som dole po schodoch a pozdravila som mamu.
,,Dobré ráno mama."
,,Dobré ráno Lucy."
Bývam len s mamou, pretože môj tato bohužiaľ zomrel pri páde lietadla do oceánu. Bývame v dome na druhej strane mesta od školy, takže chodievame autobusom. Mám 16 a toto je prvý rok na strednej.
Dnes je utorok, čo znamená, ako viete- škola. Sadla som si ku stolu a zahryzla som do sendviča. Skontrolovala som sociálne siete. Aha, Mia, moja bff mi napísala, že ma bude čakať na autobusovej zastávke. Okej. Dojedla som, schmatla batoh a odišla z domu ku zastávke, ktorá je asi 400 metrov od domu.
,,Ahoj Mia!"
,,Ahoj Lucy! Ako sa máš?"
,,Ako v obyčajné utorkové ráno, kedy musím ísť do školy."
,,Máš domácu úlohu z matematiky?"
,,Doriti. To je jedno"
,,Ani ja ju nemám."
Prišiel autobus a sadli sme si vedľa seba. Potom som si všimla Maxa, nového spolužiaka. Pozeral sa na mňa, ale keď ja na neho, sklopil zrak.
Autobus zastavil a išli sme do školy. Prvá hodina bola angličtina. Nemám ju moc rada, ale myslím, že som z nej najlepšia z triedy. Keďže ju nemusím, rozprávali sme sa s Miou a učiteľka si nás všimla. Teda len mňa.
,,Dnes po škole Lucy."
Naozaj super. Nebudem mať dosť času na urobenie projektu z fyziky.
Do konca hodiny vyrušovalo viac žiakov, aspoň nebudem sama.
Po angline bolo ešte 6 hodín a potom sme išli na obed. Sadli sme si oproti sebe a rozprávala som sa s Miou. Vtom som si všimla Maxa. Zase sa na mňa pozeral. Vážne?
Mia odišla domov a ja som zostala po škole. Bola to nudná práca a na lavicu mi priletelo lietadlo z papiera. Otvorila som ho a samozrejme, myslela som si, že tam bude napísané milujem ťa, od Maxa, ale nebolo to jeho písmo. Bolo tam:
máš pekný zadok. Zmuchlala som lietadlo, zatiaľ čo sa chalani za mnou smiali. Ha ha, moc vtipné.
Išla som domov a pustila som sa do projektu z fyziky. Bolo to strašne nudné. Premýšľala som nad dnešnou nocou.
Konečne som ho dokončila a myslím, že sa mi podaril. Zložila som ho a dala do tašky. Potom som išla cvičiť. Prezliekla som sa a začala som. Trvalo to asi dve hodiny, ale nie som ten typ človeka, čo vôbec necvičí. Som presný opak. Cvičím skoro každý deň. Potom som sa postavila na váhu: 57 kg
To je super. Hneď sa mi urobil úsmev na tvári.
Potom som išla do knižnice. Doniesla som tam dve knihy a išla som si vybrať dalšie.
Potom som zamierila domov a zavolala som Mii.
,,Ahoj, Mia."
,,Ahoj, Lucy."
,,Nechceš prísť ku nám? Že by sme si išli zaplávať do bazéna?"
,,Dobre, za polhodinu tam budem. Ahoj."
,,Čau."
Išla som si pre plavky a prezliekla som sa. Potom som čakala na Miu. Vytiahla som mobil a pozrela som Instagram. Mňam. Môžem prichystať nejaké jedlo. Za desať minút som mala nepečený koláč skoro hotový.
Crrrrrn
Išla som otvoriť Mii.
,,Ahoj!"
,,Ahooj"
Objali sme sa.
,,Dorobím koláč a počkám ťa vonku."
Dala som ho do mrazničky, vyšla von a skočila do bazéna. Mia o chvíľu prišla a tiež skočila.
Plávali sme asi päť minút a potom sme si hodili do vody nafukovačky a ľahli sme si na ne. Potom sa ma Mia opýtala:
,,Tebe sa páči Max?"
,,Nie. Prečo by mal?"
,,Stále sa na seba pozeráte."
,,Nie."
,,Áno."
,,On sa pozerá na mňa."
,,Lucy, vážne."
,,Páči sa mi niekto iný, chápeš?"
,,Kto? Oliver?"
,,Nie. Nikdy by si to nepochopila. Nechajme to tak."
,,Asi už pôjdem. Ahoj."
,,Ahoj."
Mia sa išla prezliecť a zamierila ku bránke. Aj ja som vyliezla z bazéna a išla som vybrať koláč z mrazničky. Hneď som si aj kúsok odkrojila. Bol fakt dobrý. Potom prišla mama.
,,Ahoj, nechceš koláč?"
,,Ahoj, dám si."
Odkrojila som kúsok mame a dala na tanier.
,,Mňam. Fakt dobrý."
,,A jednoduchý."
Bolo 21:36.
Išla som si pozrieť nejaký film. Popri tom som dojedala koláč.
00:17
Asi už pôjdem spať.Dúfam, že sa vám táto časť páčila. Nabudúce bude zase tá, kde je vo sne.
Ďakujem za prečítanie, vote, comment.barca_w_❤️
YOU ARE READING
Cesta do sna
RomanceDievča, ktoré každý deň zaspí a zobudí sa v nádhernom svete plného prírody. Spolu s jej kamarátom Mikeom podnikajú veci ale raz uvidia na oblohe zvláštny objekt. Podarí sa im ochrániť ľudstvo?