Lucy deň, 7:15
,,Lucy, tu máš lieky. Máš horúčku. Daj si ich a lež. Ja musím ísť do práce. Ahoj."
,,Ahoj, okej."
Aha, takže ja mám horúčku. Preto som mohla tak dlho spať. Sadla som si na posteľ a oprela sa o stenu. Zobrala som si mobil. Je skoro ráno. Neviem, čo budem celý deň robiť, ale už sa mi nechce spať. Nemôžem ísť do sna.
Taktiež nemôžem ísť von, pozvať po obede Miu, lebo by som ju nakazila. Tak som si zapla instagram a pozerala som nové nápady. Ale ešte, že tu je jedna dobrá vec- nemusím ísť do školy. Potom som si spomenula na lieky. Ups.
Dala som si presne 24 kvapiek antibiotík a zase som bola na mobile. Jeden z mojich nudných dní. Inak, v piatok ideme na oslavu. Cesta tam bude trvať pár hodín a bude to rodinná oslava. Máme ju každý rok a je u starých rodičov. Bude tam celá naša rodina. Aj keby som bola chorá, mama ma tam zoberie.
Myslím, že tento deň bude nudný. Napísala som Mii, aby mi po obede doniesla úlohy.
Začínala som byť hladná. Išla som do kuchyne a pripravila si praženicu. Potom som sa išla prezliecť. Dala som si tepláky a tričko a potom som išla odpočívať do postele. Zaspala som.Dnes to bola trochu krátka kapitola, nabudúce bude dlhšia.
Aj vám sa na wattpade stáva, že sa vám neaktualizujú prečítania? Ja tu mám už štyri dni číslo 12 a neviem, koľko ich je.
Budem rada za prečítanie, vote, comment.barca_w_ ❤️
YOU ARE READING
Cesta do sna
RomanceDievča, ktoré každý deň zaspí a zobudí sa v nádhernom svete plného prírody. Spolu s jej kamarátom Mikeom podnikajú veci ale raz uvidia na oblohe zvláštny objekt. Podarí sa im ochrániť ľudstvo?