Bevezető

76 6 1
                                    

Létezik valahol egy város, melynek pontos helyét senki sem tudja. Első látásra csak egy szokásos, unalmas kisváros a szokásos, unalmas emberekkel és egy lepukkant vasútállomással. A sínek egyik felén terül el Agora - negyed, ahol a családi házak kertjéből áradó gyermekkacagástól hangosak az utcák, a nagyobb gyerekek csapatokba verődve biciklizik körbe a házakat és az ismerősök minden héten összejönnek tábortüzet rakni és sütögetni. 

A másik oldal viszont csendes és kihalt. Apró, omladozó házak és városszéli erők jellemzik, ahol a jókedvnek már nyoma sincs. Itt általában az idős egyedülállók és a munkásréteg lakik. Ez Orphic – negyed, melyről ezer meg egy legenda kering. A város egyetlen könyvtárában található egy megsárgult, megviselt, bőrkötéses könyv az 1800 – as évekből „Orphic története" címmel, melyben megtalálható minden, amit a kíváncsi lélek tudni szeretne. Ám sokszor ez a tudás többet árt, mint használ. Nem hiába talál a kérdező süket fülekre, ha az idősebb Agora – i lakosoktól érdeklődik a „Tiltott Negyed" iránt...








Magyarázat:

Agora : Görög eredetű szó, eredetileg Athén piacterét jelentette, a civil élet központja.

Orphic : Orpheus görög dalnok nevéhez köthető, jelentése: misztikus, lenyűgöző.

Keringő a holdfénybenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang