Andrea p.o.v
I woke up because of my freaking sister
but i love her so im just going to sleep
again"ANDREA! Pag hindi ka nagising sasabihin ko kay papa pumunta ka nanaman sa bar!" My sister told me I quickly stand up and open the door
"Uwu ang ganda ganda nang kapatid ko magbihis kana at malalate na tayo" my sister tell me while pinching my cheeks"ok ok ate umalis kana maliligo na ako!" I told her "bilisan mo!" She said while walking off I get my towel and go to the bathroom.
10 minutes later
I get out of the bathroom and now im picking my clothes....im finding my jacket but its not here and i remember that my sister ashley always get my hoodie "ATE ASHLEYYY!" I shouted i go downstairs and i found her eating breakfast i walked infront of her and said "Saan yung jacket koo!" I shouted at her "tanong mo kay chin baka nasa kanya" she said..I go upstairs and knock on my younger sister room "CHIN! yung jacket ko" i said...she open the door and gave me my jacket i wear it and go downstairs.
I SIT BESIDE ASHLEY AND EAT.. WHILE EATING MY SISTER ASKED ME QUESTION "andrea kailan ka magbabgo.?" She said "ate napagusapan na natin to ayaw ko nang pagusapan natin ulit" i said "sige...pupunta nga pala si tan dito mamayang hapon kasama yung dalawa niyang kapatid!" She said and one of them is my bestfriend or shoukd i say my secret crush "sasama si seth?" I asked "oo naman kapatid niya yun ehh"she said "pati na rin si kyle" she added..ughh kyle he is the one who is courting my little sister but i dont like it but my older sister said yes..I saw chin going downstairs and wearing some croptop and jeans "CHIN MAGPALIT KA PARA KANANG NAKAHUBAD" I SAID "pero ate wala na akong damit" she said "sige na nga tara na"
------------------------------------------
OKAY LANG BA?
NEXT TIME TAGALOG NA LAHAT TRINRY KO LANG MAMAYANG GABI ULIT AKO MAGPOST BYE😊